wanteeh luchtbedden zijn gemolt

en met een matras in de trein si ook zoiets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0Steffie0o schreef:hier is nog niet zeker of ik gebracht wordt, maar anders kom ik met de trein,
kunnen we denk ik beter met zn allen op station leeuwarden afspreken, degene die met de trein gaan dan
want serieus dat zou echt iets voor mij zijn om dan op de trein naar maastricht te stappen, en dat ik dat denk van goh harlingen is nog best een eindje
liza van loon schreef:o0Steffie0o schreef:hier is nog niet zeker of ik gebracht wordt, maar anders kom ik met de trein,
kunnen we denk ik beter met zn allen op station leeuwarden afspreken, degene die met de trein gaan dan
want serieus dat zou echt iets voor mij zijn om dan op de trein naar maastricht te stappen, en dat ik dat denk van goh harlingen is nog best een eindje
We kunnen toch afspreken in Zwolle anders?
Spirit schreef:Ehm ja. Ik weet dus nog niet of ik kan komen, omdat ik misschien ook nog die donderdag erna naar Pukkelpop moet waar we misschien al die woensdag heen zouden gaan.
Maar ik hoop dat dat verplaatst wordt naar de zaterdag.
Handigja.
Spirit schreef:Nee
liza van loon schreef:Je had toch vrij kunnen vragen voor de zekerheid van te voren, je wist al in juni ofzo dat we die dagen meeting hadden.
ZOMEERTOURRRR
o0Steffie0o schreef:Ja You, Me and Dupree lijkt me een goed idee