Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
teriema schreef:Inge en karsten, twee lieverds bij elkaar.

Sonja, ik heb ook in het algemeen gedag gezegd
Achteraf had ik wel spijt dat ik niet iedereen persoonlijk langs was gegaan, maar ik zag dat het opeens toch best wel laat was... Maar ja, die vijf minuutjes kus-kus-kus had er ook nog wel bij gekund
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Toen nog eens snelweg op, snelweg af en weer op en weer af
Uiteindelijk moest ik ergens de snelweg op en daarna een provinciale weg op richting (Tholen, uiteindelijk Bergen op Zoom, N659 geloof ik
) Nou ja, ik was erg blij met de tomtom- dame, had ik nog wat aanspraak

MootjeH schreef:Karsten was niet zo spraakzaam meer?![]()
Nou ja, Thijs heeft nu iig zijn eerste buitenland-ervaring gehad, hahaha!
)en sliep daarna weer
en hij lag achter me in de MC, dus heb je ook niet echt een mogelijkheid oim gesellie te kleppen (maar goed ook
Anders let ik helemaal niet mer op
) MootjeH schreef:Nou ja, Thijs heeft nu iig zijn eerste buitenland-ervaring gehad, hahaha!
volgens routeplanner... Was het dus niet
Nou ja, ik ben uiteindelijk aangekomen
MootjeH schreef:Is altijd lastig he, om afscheid te nemen met zo'n hele groep. Ik was ook opeens weg, ik moest naar rechts, de rest naar links en eigenlijk zijn we elkaar zonder gedag te zeggen kwijt geraakt. Heb alleen Guccio en Delias nog even gesproken.
Ik heb er ook heel lang over gedaan om Zeeland uit te komen. Ben jij ook via België gereden? Ik was zo stom om niet Rotterdam maar Roosendaal te volgen (zo was ik immers heen ook gereden) en voor ik het door had zat ik bij Antwerpen...
Of even langs Vania rijden
Heb vlindertjes en beertjes en nog wel wat 
AHA kikkerdril en salamanders dus! Mja, ik had ook een kikker gespot moet iemand (wie was het nu weer, delias denk ik) maar die lag wel verdacht stil in het water 
Nog nooit zo'n ding gezien of aangeraakt. Mja, weet zelfs niet hoe een gsm werkt
Ach, kan bokken en MSN'en, GOED ey?!!!

sonjabelgium schreef:SteefAHA kikkerdril en salamanders dus! Mja, ik had ook een kikker gespot moet iemand (wie was het nu weer, delias denk ik) maar die lag wel verdacht stil in het water

Heb nl. nogal wat foto's van jullie 

)
Mag gewoon in groot formaat (als het goed is kan onze comp dat wel aan
)