Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:mm ja wanneer dan wel! mesastamp kun jij dan ook?? als je vriend je dan niet kan brengen kun je altijd nog in de ochtend naar waubach komen...dan kun je met mij mee...of misschien kan ik je zelfs (mijn moeder dan he haha..) je thuis komen halen (afhankelijk van WAAR in kerkrade je woont)
Rachellekuh schreef:mesastamp jij hebt afgelopen zomer toch op viper gereden he die bonte van christy?
of ben jij dat niet?
mesastamp schreef:AlexandraM schreef:mm ja wanneer dan wel! mesastamp kun jij dan ook?? als je vriend je dan niet kan brengen kun je altijd nog in de ochtend naar waubach komen...dan kun je met mij mee...of misschien kan ik je zelfs (mijn moeder dan he haha..) je thuis komen halen (afhankelijk van WAAR in kerkrade je woont)
hee dat zou echt super zijn als je dat zou kunnen doen.... waubach kan mijn vriend me wel brengen.... als ik dan vanuit daar met je mee zou kunnen rijden maar ik kan in principe altijd wel als jullie met een datum komen... behalve weekend van 7 mei! haha dan ben ik jarig dus kom met een voorstel en ik pas me wel aan!
iiSs__BruuT schreef:doen we nou een andere manege of gewoon in een vakantie? wie zou er anders nog een goede manege weten wat niet te ver weg is voor iedereen?