komende zomer met een groep op trektocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:29

we kunnen de bagage gewoon overlaten brengen door de overnachtingsplaatsen!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:45

Owh dat is helemaal makkelijk! want als je met ze alle kosten deelt zal dat wel niet zo duur zijn toch? Dan hoef je alleen lunchpakketje en wat dingen voor overdag mee te nemen.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:51

Ja dat scheelt ook weer voor de paarden! Ik denk dat ik dat toch maar doe, in plaats van alles mee te slepen!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:01

@sabien:
zou een goed idee zijn idd!
Doen alle plaatsen dat waar wij willen overnachten enne komen daar nog extra kosten bij?

Oh ja voor allemaal: wat denken jullie ervan als we een streefdatum gaan prikken, dan kan iedereen die al zeker mee kan er rekening mee houden en kunnen anderen er met werk rekening mee houden;-)

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 00:57

PLEASEEEEEEE in augustus (hoopt heel erg)
tof dat je meegaat arabesk! maar we zijn inmiddels met negen personen sabien, kunnen die allemaal wel in de blokhut slapen?
als de bagage toch word overgebracht zouden een paar mensen eventueel ook in tenten kunnen als er te weinig slaapplaatsen zijn (heb ik geen probleem mee iig)
groetjes shannon

Goldenflower

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 08:05

Dat zou wel goed idee zijn, bagage laten overbrengen door overnachtingsplaatsen. Dan hoeven we geen zorgen meer erover te maken en kunnen we elke dag schone shirt aantrekken, vind wel stukken frisser, je zweet toch meer in de zomer en je shirt gaat wel lekker stinken naar je paardenzweet.

Ik moet nog gaan kijken voor de vervoer. Mijn vader hebt gisteravond tegen me gezegd dat ik zelf moet gaan regelen voor de trektocht als ik mee wil doen. Dus...

Doe je mee met de trektocht en je komt uit Nijmegen of de omgeving ervan, kan ik meerijden??

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:52

Het maximum aantal mensen dat mee kan is 8 personen, maar eigenlijk zijn we nu ook met 8 personen omdat of gentille of msmarit niet mee kan omdat zij in verschillende periodes vakantie hebben. Msmarit heeft al aangegeven dat zij gentille voorrang wil geven op haar zelf, en gentille is ook de starter van dit topic dus lijkt het mij ook wel logies dat gentille in iedergeval meegaat!

Dus eigenlijk zitten we nu vol!

Ik weet niet zeker of alle overnachtingsplaatsen bagage overbrengen, maar ik ga er eigenlijk wel vanuit! Camping Boszicht doet het in iedergeval wel. En bij de andere overnachtingsplaatsen ga ik het even navragen. We zitten er dan alleen mee als we bij renske's stal overnachten, wand die zullen het wel niet doen!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 18:58

@ sabien, hebben we nu al een precieze datum?

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:18

Vandaag had stalgenootje wedstrijd in laag soeren (dat is toch jullie eind bestemming?) en die is er heen gereden en terug.. Zal morge nog even navragen maar is maar 1 a 2 uur te paard dus 10 minuten met auto, dus kan misschien wel iemand die toch met auto in laag soeren word opgehaald via mijn stal rijden en spullen meenemen.

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:47

Zal ik dan maar een datum noemen !
12 augustus?
Schikt dit voor iedereen?

@ renske: Ja dat moet dan idd wel te regelen zijn!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 20:55

ish goed!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 11:26

ik zal het noteren!!

Hoop nog steeds dat ik mee kan, lijkt me zo gaaf om dit eens te doen!!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 14:26

5 februari is er zeg maar een dag met allemaal tips over trektochten, wat je mee moet nemen, enzovoorts enzovoorts, ook zijn er allemaal stands waar je dingetjes kunt kopen. dit is in gelderland, het precieze adres weet ik niet, staat in het bit!
zijn er mensen die hier heen willen (misschien kunnen we meeten, maar moet nog fftjes een lift zien te regelen)

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:10

Staat het in de Bit van deze maand? Dan ga ik hem zo ff kopen! Ik zou er opzich best heen willen, maar wil wel eerst weten waar het is!

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:16

Heb ff ge-googled! En het is in Warnsveld (dat is super dicht bij mij!), dus ik wil er op zich wel heen!

Open dag 5 februari 2006“Ik ga op trektocht en neem mee…”Seegers Ruitertochten uit Zelhem, verzorgt alles wat nodig is voor een trektocht met je eigen paard, zoals bagagetransport, noodhulp, uitzetten van routes en het boeken van accommodaties. Tijdens onze Open dag op zondag 5 februari 2006 presenteren we het vakantieprogramma 2006. Het thema van deze open dag is “Ik ga op trektocht en neem mee…”. Door de samenwerking met de Stichting Hippisch Toerisme en Vereniging Paardentoerisme kun je op deze dag alles vinden, wat nodig is voor het plannen van een trektocht tot een luxe hotelvakantie. Met o.a. alle men -en ruiterroute kaarten van Nederland, presentatie van verblijfsaccommodaties (van zeer luxe tot eenvoud)in de Achterhoek voor ruiter én paard en tips over conditie opbouw voor je paard, zadeltassen, vliegendekens en het uitstippelen van routes en nog veel meer.Zondag 5 februari 2006 van 10.00 uur – 17.00 uur bij Paardenpension De Oude Meulenbruggen, Oude Borculoseweg 14, 7231 PR te Warnsveld(Gld)Voor meer informatie over deze dag Seegers Ruitertochten, Varsselsestraat 6, 7021 MV Zelhem, 0314-625605 of www.ruitertochten.nl

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 18:24

ik zoek nog steeds iemand uit Grunn maar t wil niet echt lukken. en m'n pa kan me daar niet heenbrengen, beetje ver, Sabien, zit daar een treinstation in de buurt? misschien zou jij me dan kunnen oppikken

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:55

Ja in Zutphen zit een treinstation dat is vlakbij en mischien kunnen we dan met de bus naar Warnsveld! Ik kijk wel even of er in de buurt van dat paardenpension een bushalte is.

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:03

Ik wil daar ook wel heen, lijkt me wel handig! Kan ik gelijk daar voor zadeltassen kijken.
Als met trein en bus kan zie ik jullie ook wel in Zutphen, of Sabien al in Brummen denk ik want die zit in zelfde trein. Misschien zien we daar wel iets heel leuks dat we de hele vakantie willen omgooien.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:11

Ik heb net gekeken maar volgens mij is daar in de buurt geen busstation! Kan ik me eigenlijk haast niet voorstellen maar goed, kan iemand anders iets vinden? Ik stuur een vriendin van me wel ff een mailtje, die woont in Warnsveld, mischien dat zij een busstation in de buurt weet!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 22:16

het is voor mij goed te doen vanaf Assen, ben dan zonder vertragingen om half 10 in zutphen

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:19

Ik heb net ook even op die 9292ov.nl gekeken maar daar staat inderdaad ook dat er geen busstation in de buurt is.. Misschien dat je vriendin dan weet hoe we er kunnen komen of dat we iemand kunnen vinden met auto die mee wilt..

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:43

Heeeeel mischien heb ik tegen die tijd net mijn rijbewijs maar ik denk dat dat net niet gaat lukken! Ik zal mijn vriendin morgen ff vragen!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:36

lijkt mij ook super om heen te gaan....
Maar ja zit ook met vervoer, moet er wel met trein bus kunnen komen anders houdt het op....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:39

o lijkt me geweldig!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:39

wil je ook mee op trektocht??