Ik heb even het weer gekeken. Het word morgen tussen de 8 en 10 graden en windkracht 4. De dag begint met een lekkere zon, maar later kunnen er wat wolken komen. Nou best goed weer toch?
Hopelijk wel ja Zolang het niet regent en niet al te hard waait, moet het toch zeker een leuke dag worden Nu nog even bedenken hoe ik de vele uren in de auto ga doorbrengen
Daniëlle: Er wordt bij routenet wel aangegeven dat het ongeveer 2 uur duurt, maar denk toch dat we op zeker zo'n 2,5 moeten rekenen.
Zal vast wel goedkomen Enige probleem wat ik vorig jaar met Wencke had, was dat ze ontzettend zenuwachtig was en geen seconde stil wilde staan Daardoor heb ik best wel veel gemist, jammer genoeg. Maar dit keer ga ik vooral veel foto's maken!
Heb er echt zo'n zin in Gewoon bijna alle VD-toppertjes zijn er!
Timon is altijd op vorige VDmeetings en show is hij altijd erg geintresseerd in de ongeving. Hij ziet van alles, paarden, mensen, allerlei nieuwe indrukken, daardoor wil hij vaak z'n VDkunsten niet allemaal laten zien. Daarnaast is hij ook geschoren en heeft hij dus nog meer energie. Sowieso gaat het plat liggen en dood liggen niet lukken, voor degene die zich er al op hadden verheugd Ik ga proberen er zoveel mogelijk uit te halen, maar ik weet gewoon hoe hij zich gaat gedragen. Ik ben totaal niet intressant natuurlijk met al die paarden erbij. Ik wilde dit gewoon alvast van te voren zeggen. Ik zal mn best doen en al zijn er mensen die te weinig hebben gezien dan mogen die altijd een keer bij mij op stal komen zodat ik kan bewijzen dat hij het écht kan. Hij is gewoon heel erg nieuwsgierig en ik hoop dat het gaat lukken, maar ik weet dat ik niet alles eruit krijg wat erin zit
Dennis kan sinds vandaag zonder een voetje te vragen op het blok(springen ) en ook pas op het blok. Vaag, want hij had altijd een pesthekel aan het blok . Ben benieuwd hoe hij het morgen doet. Sinds de 1e VD meeting(2 jaar geleden) heb ik er eigenlijk niets meer aan gedaan.
@ Marieke: Gewoon zelf ontspannen proberen te blijven, doe maar net alsof het allemaal geen reet voorsteld Je hoeft niets te bewijzen oid want we weten allemaal wat hij kan!
Ik heb er ook erge zin in!!! Ik ga zometeen al naar de paarden toe, en dan om kwart voor 12 gaan we laden, Timon ophalen en dan gaan met die banaan!!
hihi ik weet nog steeds niet echt wie nu precies wie was Maar ik vond het ook erg leuk. Jammer dat wij alweer vrij snel weg moesten maarja, ik kan mn chauffeur maar beter te vriend houden natuurlijk Ik ga nu eens even kijken of mn ouders wat redelijke foto's hebben weten te schieten