Naam; Rhode Boktnaam; pollewopsie7 Leeftijd;13 Naam pony; Ponsjo Ruin/merrie/hengst; ruin van 7 jaar Verdere dingen??;
Naam; Wieteke Boktnaam; ijslanderfan Leeftijd; 15 Naam pony; Skotli, IJslander, 12 jaar Ruin/merrie/hengst; ruin Verdere dingen??; Is af en toe wat drukjes
Naam; Anouk Boktnaam; Snowylover Leeftijd; 17 Naam pony; Chanel, Oldenburger Ruin/merrie/hengst; Merrie net 4 Verdere dingen??; Kan soms iets beetje eng vinden...
Naam: Anniek Boktnaam: Luckyremi leeftijd; 14 naam pony; Lucky ruin/merrie/hengst; Ruin (9 jaar) Verdere dingen??; Pony kan zich nogal ''jong'' gedragen
Naam; Lione Boktnaam; CestMii Leeftijd; 16 Naam pony; Pinkeltje Ruin/merrie/hengst; Merrie Verdere dingen??; Niet dat ik weet..
Naam: Danielle boktnaam: dani_horse Leeftijd; 14 jaar Naam pony; Idro Ruin/merrie/hengst; Ruin van bijna 5 jaar Verdere dingen??;het kan zijn dat ik niet mee kan maar dat laat ik zo snel mogelijk horen ( begin april)verder mijn paard doet niks en kan met andere paarden omgaan dus dat wordt geen probleem
naam: kaylee boktnaam: kuss_mij leeftijd: 13 naam paard: linda (haflinger) overige dingen: kan heel eigenwijs zijn in het bos en heeft gauw de neiging om er van door te gaan maar dat was met zijn 2en dus dat zal nou wel mee vallen.. zien we wel
naam ; robin boktnaam ; linkalover leeftijd ; 15 naam paard ; kalinka merrie 13 jaar oud overig ; niet gauw bang, loopt het liefst voorop..is graag de leider,,heeft genoeg energie