Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Nu het vast is, kriebelt het hier ook om toch maar mee te doen. Zucht... wel of niet, wel of niet, wel of niet...Ik ga er nog wat over slapen...
KimS schreef:super!
Mogen we ook gewoon samen rijden, als we samen naar daar toe komen? Yuri, ik en mijn pensionhoudster komen met één vrachtwagen. Dus het zou fijn zijn als we samen konden rijden.
Ik denk dat je ons kan indelen op L niveau ongeveer.
Ikzelf start op wedstrijd lrv B1, maar op wedstr hrov start ik de A-proef (eenv wissel, middendraf, achterwaarts). Mijn pensionhoudster heeft M gereden. En Yuri kan meer dan mij.
Dus L lijkt me wel ok
xxx
Cirano schreef:Komaan DookieCirano is ook nog jong en zou graag met hem ook meedoen. Hij komt ook niet echt op vreemd terrein, enkel op piste LRV en piste van Stefanie.
Maar als het daarentegen toch nog niet goed lukt met hem dan denk ik dat ik nog maar is Hitway zal meenemen
orban schreef:Mij kan je ook bij L niveau indelen ik rijd op wedstrijd A6 maar ik wil deze winter nog wel eens L7 starten.
Marengo_82 schreef:@Quirinake: Er zijn verschillende systemen in België hè
In de VLP heb je L2, L4 en L5 in de L (ik denk dat het deze zijn die jij bedoelt).
LRV zoals in Nederland
UDR: E5 A6 L7 L9 M3 M9
Orban rijdt voor zover ik weet in de UDR
Maar nu ga ik off topic.
orban schreef:Mij kan je ook bij L niveau indelen ik rijd op wedstrijd A6 maar ik wil deze winter nog wel eens L7 starten.