Okeej Smookey is uit het gips... Dus we kunnen weer een datum plannen.. We zijn vd week effe een rondje Zwijndrecht wezen doen om te kijken hoe haar paard (na drie maanden geen buitenrit te hebben gemaakt) zou reageren. Dat ging super.. Dus ik hoop dat die rit er nog steeds in zin hoor mensen!!!!
Nou mensen.. ik ga dus 100 % zeker niet meer mee... misschien met de fiets maar niet met salsa. We zijn vandaag naar de dierenkliniek geweest om foto's te laten maken van zijn benen, en de uitslag was, dat het botje in zijn rechterbeen afwijkte van zijn linker. Weet niet meer precies wat het was. Maar nu moet hij rust, dus Sal gaat 3 maanden op de wei en dan gaan we kijken hoe hij loopt. Dus ik hoor het wel wanneer jullie gaan, en dan kom ik miscschien mee met de fiets
mmm ben bang dat we daar weer niet over eens worden hihi Iemand een idee?? Heej smookey ga je ook nog mee of niet?? Want als we samen gaan kunnen we een datum prikken/ ofkijken of de datum ons uit komt?!
haah er vallen er steeds meer af.. Ik weet dat we binnekort met stal wel een grote buitenrit gaan maken.. Ik kan dan hier de datum er bij zetten voor diegeen die graag mee willen.. (van stal) zitten een aantal mensen ook op bokt
Heej hallo, een tijd het topic niet meer gevolgt, maar ik ga mee hoor als er een buitenrit is. Daar heb ik altijd wel zin in. Ik hoor het wel wanneer de rit gepland wordt. Volgende week zondag kan ik niet, dan zit ik met mijn gat in frankrijk.