Sanex schreef:In de kruisweg geweest toevallig ?
Ben benieuwd of hij langs is geweest
Jaaaaa was in de Kruisweg, ben jij er ook geweest dan?
Arnoud schreef:Wauw wat spannend zeg.
Leuk zo'n biografie op bokt.
Wordt vervolgd???
Nou het vervolg komt eraan 
Nou ik was vanmiddag om 1 uur bij die gekke knol, en geen Pieter (zo heet ie) hij had me vanochtend rond 11 uur nog een berichtje gestuurd dat ie echt kwam, dus ik ging gewoon rijden en bla bla bla noem maar op, maar ja er reed maar geen auto het erf op!
Dus het was rond 2 uur dat ik weer afstapte en afzadelde en alles wat er bij komt kijken en inmiddels was het al half 3, nog geen berichtje gehad en niks, dus ik dacht die komt echt niet meer.
Dus maar ja het was ook een beetje banketstaaf dat ie zou komen als ik al weg was, dus ik heb toch maar ff uit netheid een berichtje gestuurd, met daarin dat ik klaar was en naar huis ging.
Berichtje eenmaal verzonden ging de telefoon over, en raad eens..... ja hoor Pieter, sorry dat ik er niet was maar ik moest een kamaraad van me plotseling naar Appelscha brengen maar ik sta hier op de carpool plaats (dat ligt vlakbij de mensen waar ik rijd) dus ik zeg zo van nou dan kom ik daar wel en dan kijken we wel, maar ja ik had de rijkleding aan enzo dus ik schaamde best wel hahahaha maar goed dat was geen probleem.
Dus mijn pa heeft me bij hem afgeleverd, ik ben overgestapt, en hij vroeg waar ik heen wilde, nahja dat wist ik niet, dus ik zei verzin jij maar wat, nou zegt ie dan gaan we ff naar Lauwersoog, even gezellig kletsen en bla bla bla want dat kon gister ook niet super goed natuurlijk.
Dus wij richting Lauwersoog en wat dom ouwehoeren enzo, was heel erg gezellig, totdat het ineens vet hard begint te waaien, wij bijna naast de weg lagen en het tot grote ramp ook nog eens begon te sneeuwen, nah zegt ie dan word onze wandeling niks, ikke helemaal blij want dan hoefde ik ook niet in de rijkleding een stuk te lopen 
Maar goed we hebben daar ergens geparkeerd aan de rand van de zee en we hebben heel leuk gepraat, ennuhhhh ja
................
Ik ga ECHT NIET alle details vertellen hoor dames en heer 
Maar nee we hebben geen doktertje gespeeld 
Strax gaan jullie dat van me denken en dan krijg ik de naam BoktMuts 
Het is inmiddels half 11 en ik ben net thuis dus we zijn van 3 tot half 11 samen geweest, en ik denk dat ik last van vlindertjes heb