Spir's agenda moet ook mee, die was ze de vorige keer vergeten Waardoor we ons afvroegen, waarom telkens 1 iemand niks te schrijven had
skipperfan schreef:Spir's agenda moet ook mee, die was ze de vorige keer vergeten Waardoor we ons afvroegen, waarom telkens 1 iemand niks te schrijven had WHAHAHAHHAA!ja
Ilkk... jij moet btw ook nog verder schrijven in mn agenda Het enige wat je heb geschreven is : Hai SlipjeWe zijn nou aant meeten
skipperfan schreef:Ilkk... jij moet btw ook nog verder schrijven in mn agenda Het enige wat je heb geschreven is : Hai SlipjeWe zijn nou aant meeten whahahah, ja zal ik doen deronder schrijven: we zijn wéér aan het meeten
Die agenda's weten wat zeg Liza vergat hem, hebk hem lekker kunnen inkalken }>En FL dan.. gaat ze op een maandag een heel verhaal schrijven WHahah Maar ja
oja dit hebben wij thuis sowieso 2 matrassen en 1 luchtbed en evt nog een extra matras als ik mijn zusje in mijn ouders bed leg
o0Steffie0o schreef:oja btwneem maar caps mee.. verplicht bij ons ik heb een oude cap, die er alleen voor de sier zit
@ slip.. tuurlijk, je krijgt zelfs een matras als dat beter ligt @naat .. maakt niet uit als het maar eruit ziet als een helm en voor geen meter zit
o0Steffie0o schreef:oja dit hebben wij thuis sowieso 2 matrassen en 1 luchtbed en evt nog een extra matras als ik mijn zusje in mijn ouders bed leg Ooh mag ik een matras lenen Ik heb ook geen luchtbed nl.
Spirit schreef:Ooh mag ik een matras lenen Ik heb ook geen luchtbed nl.sggoed oja ik kan niet met zekerheid zeggen dat die luchtbed werktmaar volgens mij wel want ik ging zo in de tuin slapen in de zomer
Marwszjeuh schreef:Die agenda's weten wat zeg Liza vergat hem, hebk hem lekker kunnen inkalken }>En FL dan.. gaat ze op een maandag een heel verhaal schrijven WHahah Maar ja Ja haha zal hem niet vergrten TERUG mee te nemen En een luchtbed meenemen die NIET lek is
o0Steffie0o schreef:oja btwneem maar caps mee.. verplicht bij ons Rijkleding ook verplicht? of accepteren ze een spijkerbroek met gympjes daar ook?
ooch kleren maakt niet uitals je maar wat aanhebtik weet is hardstikke leuk voor voetballende kijkers maar doe toch maar wat aan en slip is goed hoor [edit] slip in de zin van skipperfan niet wat je aan moet trekken
Neem mijn rijboek wel mee, maarja marwsz der laarzen zijn er nu niet. Misschien mijn eigen dan maar ofzo
Marwszjeuh schreef:Die agenda's weten wat zeg Liza vergat hem, hebk hem lekker kunnen inkalken }>En FL dan.. gaat ze op een maandag een heel verhaal schrijven WHahah Maar ja whahaha...heb ik dat gedaan