Meeting Arnhem omstr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 18:45

Jeetje mina..........ik ben ook vreselijk verlegen en kende ook niemand. Je moet wel willen hoor!!! Zo praat je het jezelf alleen maar aan.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 18:49

Waterkippie schreef:
nou ehmm dit bedoel ik niet vreselijk l*llig, maar ik wordt er wel een beetje moe van, we proberen vreslijk veel rekening met jou te houden, maar voor mijn gevoel doen we het toch niet goed Verward
we bijten allemaal niet, ik ken ook niet iedereen die er komt,
en van diverse kanten wordt aangeboden om je op te halen, zodat je er niet alleen naar toe hoeft enz..

maar het idee om fredt van te voren te meeten is ook wel goed Lachen
je mag ook wel mijn paardjes en mij komen meeten als dat meer zekerheid geeft, maar wees dan duidelijk WAT je precies wilt..

Ik bedoel dit totaal niet aanvallend.

nou ok ik zal het even uitleggen:

Ik heb geen vrienden/vriendinnen. Heb veel problemen ben erg verlegen en onzeker hiervoor zit ik bij een ortho-pedagoog. Tja hoe ga ik dit verder vertellen uhm ik ben heel onzeker omdat ik zo klein ben, geen 17 lijk en geen vrienden heb....hierdoor heb ik vorig jaar even in een crisis gezeten van zelfmoord en blablabla daar ben ik gelukkig weer uitgekomen maar ik ben nog zo onzeker dat het in grote groepen praten gewoon niet lukt. Op school heb ik nu aparte regeling daarvoor enzo. Het is gewoon erg moeilijk en ik vind het gewoon nog moeilijker omdat als we dan nu zouden afspreken iedereen van jullie al iemand kent en jullie zijn allemaal ouder behalve Fredt maar die lijkt ook weer ouder...daarom heb ik al ene paar keer gezegt gaan jullie maar gewoon want ik denk toch neit dat het me gaat lukken...sorry ik kom nu misschien heel dom en irritant over maar ik kan er gewoon niks aan doen, ik heb me eigen leven verpest door zo te worden van ik ben niks enzo maarja zonder vrienden word je zo...ik heb alleen me paard das et enigste waar ik nog gelukkig om ben....

Owk dit klinkt wel heel depri maar dat ben ik nu niet meer maar gewoon beetje hoe het zit...
Laatst bijgewerkt door Lisjuh87 op 12-10-04 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 18:50

manzano schreef:
Jeetje mina..........ik ben ook vreselijk verlegen en kende ook niemand. Je moet wel willen hoor!!! Zo praat je het jezelf alleen maar aan.

Ik wil het wel maar ik kom niet over die drempel heen zo

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:01

heb je een pb gestuurd lisjuh Lachen

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:05

wat maakt het voor jou makkelijker ????

ik snap dat bepaalde drempels enorme struikelblokken voor je vormen. maar soms is in het diepe gooien bijna wel de beste methode. Ik bedoel iedereen heeft wel iets raars of afwijkends *LOL* nobody is perfect en ik denk dat de meeste dat hier wel kunnen beamen

vrienden krijg je niet vanzelf daar moet veel moeite voor worden gedaan en dat is niet altijd makkelijk. Ik weet hoe verlegen ik altijd geweest ben. Dusdagnig dat veel mensen mijn aanwezigheid nooit gemerkt hebben. Ik geloof dat dit nu wel anders is Knipoog
maar dat wil niet zeggen dat een ander die wel verlegen is geen kans meer heeft, omdat een ander hem/haar zou overschreeuwen.

ik ben dan wel 22 maar gedraag me vaak niet eens zo (alleen op mijn werk geloof ik )

volgens mij is het nu een wazig verhaal geworden Verward
maar snap je een beetje wat ik bedoel....
heeft de ortho-pedagoog niet een briljante tip voor je Knipoog

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 19:09

sjakie schreef:
wat maakt het voor jou makkelijker ????

ik snap dat bepaalde drempels enorme struikelblokken voor je vormen. maar soms is in het diepe gooien bijna wel de beste methode. Ik bedoel iedereen heeft wel iets raars of afwijkends *LOL* nobody is perfect en ik denk dat de meeste dat hier wel kunnen beamen

vrienden krijg je niet vanzelf daar moet veel moeite voor worden gedaan en dat is niet altijd makkelijk. Ik weet hoe verlegen ik altijd geweest ben. Dusdagnig dat veel mensen mijn aanwezigheid nooit gemerkt hebben. Ik geloof dat dit nu wel anders is Knipoog
maar dat wil niet zeggen dat een ander die wel verlegen is geen kans meer heeft, omdat een ander hem/haar zou overschreeuwen.

ik ben dan wel 22 maar gedraag me vaak niet eens zo (alleen op mijn werk geloof ik )

volgens mij is het nu een wazig verhaal geworden Verward
maar snap je een beetje wat ik bedoel....
heeft de ortho-pedagoog niet een briljante tip voor je Knipoog

Ja ik weet het wel maar het is gewoon zo moeilijk ik zou ook wel zoiets willen van ik ga gewoon en dat heb ik ook maar op dat moment dat ik dat zeg en doe blokkeert gewoon alles....en die ortho-pedagoog tja daar kom ik altijd huilend vandaan het is echt een rotmens en denk ook dat ik ermee moet gaan stoppen want om telkens jankend daar weg te gaan lijkt me niet de bedoeling....miss komt dat omdat alles wat nog in mij zit erger is dan ik laat merken zeg maar....

kword echt gewoon KNETTERGEK van mezelf Scheve mond

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:15

even nog verder off-topic als jouw gevoel bij die pedagoog "rotmens" is dan moet je er echt mee stoppen. Want dan ben ik van mening dat er iig tussen jullie een blokkade is en dat zij je niet verder kan helpen
je mag best huilen bij een OP (is wat korter) maar je moet er opgelucht vandaan gaan en niet bezwaard Scheve mond

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:22

vind ik ook!
je moet je er juist beter door gaan voelen!
misschien eens met iemand anders praten ?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 19:23

sjakie schreef:
even nog verder off-topic als jouw gevoel bij die pedagoog "rotmens" is dan moet je er echt mee stoppen. Want dan ben ik van mening dat er iig tussen jullie een blokkade is en dat zij je niet verder kan helpen
je mag best huilen bij een OP (is wat korter) maar je moet er opgelucht vandaan gaan en niet bezwaard Scheve mond

bezwaard dus wel elke keer is et raak....ik voel me telkens goed en dan praat ik weer met haar en dan trekt ze er wel weer dingen uit dat is natuurlijk wel weer goed maar ik laat lang niet alles bij haar los omdat ik haar echt niet mag...weet je dan zegt ze zo van weet je hoe leuk je bent...dan heb ik zoiets van jaja dat zeg je tegen iedereen das je werk iemand beetje opfleuren ik bedoel maar...mijn moeder vond dat ook achterlijk...En nu voel ik me op zich ook goed maar zit ik weer zo van waarom doe ik die meeting nou niet gewoon en ga ik me daar weer druk over maken terwijl ik laatst eerste meeting had met 2 meiden en dat ging heel goed en heb nog steeds contact met hun daarom wou ik het nu ook weer proberen maar word het gewoon weer net even iets meer...mensen die elkaar kennen, vriendjes enzo...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:28

van die vriendjes heb je geen last denk ik hoor Haha! die gaan toch wel met elkaar praten Lachen
kortom het komt helemaal goed Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:08

Ik vind het juist leuk om de mensen te leren kennen die ik niet ken. Zal daar juist mee gaan praten. Mijn vriend zie ik elke dag, daarvoor hoef ik geen pannenkoeken te gaan eten. Ik vraag hem alleen mee omdat hij zich anders ook buitengesloten voelt. Vindt het juist leuk om jou, Fredt en Loesjuh te leren kennen. Die ken ik juist niet en dat maakt het extra leuk. Ben benieuwd naar jullie paarden enzo, dus dan kunnen we daar mooi over kletsen. Dan kunnen de jongens mooi ergens anders over babbelen, zonder gek te worden van ons paarden gemiep Knipoog.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 20:38

Ja nou ik ga zaterdag waarschijnlijk met waterkippie meeten miss is het wat makkelijker als ik iemand al ken ik kan het proberen...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:26

Het lijkt me erg leuk als je erbij bent Lisjuh!!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 22:38

Fredt schreef:
Het lijkt me erg leuk als je erbij bent Lisjuh!!

Ik ga et proberen hoop dat et me gaan lukken dan ben ik weer een stapje verder...

joogre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:45

tja zoals al me mensen hier zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugt, en ik persoonlijk heb totaal geen verstand van paarden en dat weten sommige van jullie vast wel Lachen, maar ik ga gewoon gezellie mee omdat ik paarden wel interresand vind en vooral eigenlijk vanwege de gezelligheid. en ik ken verder ook helemaal niemand ook nie van bokt dus ik zie wel hoe alles loopt en zolang het gezellie is vin ik alles best. dus maar hoeveel man komt er eigenlijk en waar gingen w ook alweer meeten ????

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:48

@ Lisjuh87: OK dan!

En Jochem, we gaan pannenkoeken eten bij dat restaurant waar ik laatst met jou heb gegeten!
Nu zien jullie hoe goed ik hem heb ingelicht.. Bloos

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:53

lisjuh87
manzano + vriend
waterkippie + vriend
Loesjuh + vriend
Fredt
Arno24 en ik

dit is de lijst die ik nu heb Haha! heb er nog geen commentaar opgehad
dus 10 man en vrouw tot nu toe

joogre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:00

tja ok dat is dan duidelijk bij t pannekoek restaurant, en 10 mensen klinkt heel erg gezellie dacht ik zo. en ik ben neit de enige (hoop ik) die niks van paarden af weet Hyper!:):):)
kan ik oook nog ergens over mee praten

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:06

als het goed is moeten de mensen die wel wat over paarden weten ook over andere dingen praten Knipoog

en anders gewoon gillen Afbeelding ANDER ONDERWERP *LOL*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:37

joogre schreef:
tja ok dat is dan duidelijk bij t pannekoek restaurant, en 10 mensen klinkt heel erg gezellie dacht ik zo. en ik ben neit de enige (hoop ik) die niks van paarden af weet Hyper!:):):)
kan ik oook nog ergens over mee praten

Mijn vriend weet ook niks van paarden . En hij is ook niet van plan daar de hele avond over te gaan praten Knipoog.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:51

wij gaan oefenen om niet over paarden te praten

Nagelbijten / Gniffelen wordt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk Scheve mond
Schijnheilig

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:53

was gister ook moeilijk of niet dan Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:56

Nagelbijten / Gniffelen

dirty verhaal maar even in de kleine lettertjes gezet.
maar ook nog heel interessant gesproken met jasper en steven over het orgasme van een varken *LOL*

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:29

ben ik toch te vroeg weg gegaan Tong uitsteken

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:46

woeps *LOL*
nou we leggen je het nog een keertje uit hoor Tong uitsteken