Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waterkippie schreef:nou ehmm dit bedoel ik niet vreselijk l*llig, maar ik wordt er wel een beetje moe van, we proberen vreslijk veel rekening met jou te houden, maar voor mijn gevoel doen we het toch niet goed![]()
we bijten allemaal niet, ik ken ook niet iedereen die er komt,
en van diverse kanten wordt aangeboden om je op te halen, zodat je er niet alleen naar toe hoeft enz..
maar het idee om fredt van te voren te meeten is ook wel goed![]()
je mag ook wel mijn paardjes en mij komen meeten als dat meer zekerheid geeft, maar wees dan duidelijk WAT je precies wilt..
Ik bedoel dit totaal niet aanvallend.
sjakie schreef:wat maakt het voor jou makkelijker ????
ik snap dat bepaalde drempels enorme struikelblokken voor je vormen. maar soms is in het diepe gooien bijna wel de beste methode. Ik bedoel iedereen heeft wel iets raars of afwijkendsnobody is perfect en ik denk dat de meeste dat hier wel kunnen beamen
vrienden krijg je niet vanzelf daar moet veel moeite voor worden gedaan en dat is niet altijd makkelijk. Ik weet hoe verlegen ik altijd geweest ben. Dusdagnig dat veel mensen mijn aanwezigheid nooit gemerkt hebben. Ik geloof dat dit nu wel anders is![]()
maar dat wil niet zeggen dat een ander die wel verlegen is geen kans meer heeft, omdat een ander hem/haar zou overschreeuwen.
ik ben dan wel 22 maar gedraag me vaak niet eens zo(alleen op mijn werk geloof ik
)
volgens mij is het nu een wazig verhaal geworden![]()
maar snap je een beetje wat ik bedoel....
heeft de ortho-pedagoog niet een briljante tip voor je
sjakie schreef:even nog verder off-topic als jouw gevoel bij die pedagoog "rotmens" is dan moet je er echt mee stoppen. Want dan ben ik van mening dat er iig tussen jullie een blokkade is en dat zij je niet verder kan helpen![]()
je mag best huilen bij een OP (is wat korter) maar je moet er opgelucht vandaan gaan en niet bezwaard
joogre schreef:tja ok dat is dan duidelijk bij t pannekoek restaurant, en 10 mensen klinkt heel erg gezellie dacht ik zo. en ik ben neit de enige (hoop ik) die niks van paarden af weet:):):)
kan ik oook nog ergens over mee praten