Weet overigens wel een mogelijke sponsor. Bij de vorige BOKT benefiet wedstrijd heeft www.inschrijfsysteem.nl ons gesponsord. Deze mensen hebben een systeem ontwikkeld waarbij je online kan inschrijven. Er wordt dan voor de wedstrijd een apart gedeelte aangemaakt. Als beheerder (ik en marrie dus) kun je daar op inloggen en alle inschrijvinge bijhouden. Je ziet het niet, maar er zit dus een hele databasa achter. Zo kun je bijvoorbeeld als je inlogt automatisch alle deelnemers mailen, betalingen bijhouden etc.
Ze hebben me toen gezegd als ik weer een keer een wedstrijd had voor het goede doel of voor studenten ( ik ben ook studentenruiter namelijk) dan wilden ze me graag weer een helpen = sponsoren.
Van de vorige keer weet ik dat ze graag een advertentie willen in het boekje, dat ze graag willen dat promotiemateriaal wordt uitgedeeld op de dag zelf en dat ze een banner op de website krijgen (mits er natuurlijk een website komt).
Ik zal wederom contact met ze opnemen nu de wedstrijd steeds zekerder wordt en vragen hoe we het dit keer het beste kunnen regelen. Zodra ik dit weet zal ik het bij wanja melden en hier in het topic aangeven. Dit contact doe ik het liefst zelf, ik ken beide eigenaren namelijk persoonlijk wat ook wle handig is in dit geval. Bovendien heb ik al een afspraak met ze staan zoals ik boven al meldde;-)
Dus Wanja, wil je niet in de weg lopen....maar gewoon zoveel mogelijk sponsoring binnen halen. Vindt je voor deze ene toch niet erg?
Verder wat algemen dingen waarvan ik graag zou willen dat jullie meedenken.
- Wat vinden jullie van een eigen website voor de BOKT-dag?
- als er animo is voor de website, is er dan iemand die dit kan en wil opzetten / bijhouden?
- Wanja zou jij een dergelijke website kunnen opzetten / bijhouden of heb je contacten die dat zouden kunnen doen?
- Welk goed doel zouden jullie graag willen steunen?
(ikzelf zou graag willen gaan voor het brooke hospital for animals. Dit omdat ik dat een goed doel vindt en omdat het ook nog eens met paarden / ezels is!)
- Het fijnste zou zijn om een eigen forum te hebben waar we alles onderling kunnen bespreken als organisatie. Er kan dan bijvoorbeeld per taak een topic komen. Op die manier blijft het voor ons organisatie overzichtelijk en wordt het ook voor anderen niet verwarrend. Ik zal dan wel hier in dit topic regelmatig melden wat de vorderingen zijn om BOKT op de hoogte te houden.
--------->> Weet een van jullie een mogelijkheid om een dergelijk forum te openen?
Nog wat gerichte vragen:
@marrie: Mochten we geen andere penningmeester vinden wat denk je er dan van dat wij dat samen regelen. We kunnen dan samen de inschrijvingen van de wedstrijd bijhouden en dus ook of ze al wel of niet betaald hebben. We gaan voor de wedstrijd immers toch al samenwerken.
@Wanja:
Ik zal hier wat sponsoren melden waar je dit keer misschien ook wat aan kan hebben. Misschien / hopelijk kun je er wat mee!
Divoza (deken gesponsord),
www.ingridvanberlo.nl (online paardenwinkel, sponsorde twee dekens), De paardendrogist( hebben uiteindelijk vergeten spullen te leveren, dus hebben nog wat te goed;-))
pavo (sponsorde 15 zakken muesli en kwamen die zelfs afleveren op locatie)...
Thomputer: deed tijdens de wedstrijddag de uitslagenverwerking op de computer. Afhankelijk van de datum wil ze nu ook weer meewerken. Ik heb beloofd haar over de datum op de hoogte te houden, als die bekend is zal ze bekijken of ze kan. Thomputer is overigens Elles een van de moderators op BOKT, haar website is www.thomputer.net
Euhn even denken, andere sponsoren staan ook nog op onze website die is namelijk nog online....kijk maar op http://www.arabianpromo.nl/benefiet/
Misschien is die website zowiezo handig voor anderen....
Was het denk ik wel weer even....