Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?

Utrecht
89 (58%)
Brabant
63 (41%)

Totaal aantal stemmen: 152

risje

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:08

Yep alles is idd opgelost!

Weet overigens wel een mogelijke sponsor. Bij de vorige BOKT benefiet wedstrijd heeft www.inschrijfsysteem.nl ons gesponsord. Deze mensen hebben een systeem ontwikkeld waarbij je online kan inschrijven. Er wordt dan voor de wedstrijd een apart gedeelte aangemaakt. Als beheerder (ik en marrie dus) kun je daar op inloggen en alle inschrijvinge bijhouden. Je ziet het niet, maar er zit dus een hele databasa achter. Zo kun je bijvoorbeeld als je inlogt automatisch alle deelnemers mailen, betalingen bijhouden etc.

Ze hebben me toen gezegd als ik weer een keer een wedstrijd had voor het goede doel of voor studenten ( ik ben ook studentenruiter namelijk) dan wilden ze me graag weer een helpen = sponsoren.
Van de vorige keer weet ik dat ze graag een advertentie willen in het boekje, dat ze graag willen dat promotiemateriaal wordt uitgedeeld op de dag zelf en dat ze een banner op de website krijgen (mits er natuurlijk een website komt).
Ik zal wederom contact met ze opnemen nu de wedstrijd steeds zekerder wordt en vragen hoe we het dit keer het beste kunnen regelen. Zodra ik dit weet zal ik het bij wanja melden en hier in het topic aangeven. Dit contact doe ik het liefst zelf, ik ken beide eigenaren namelijk persoonlijk wat ook wle handig is in dit geval. Bovendien heb ik al een afspraak met ze staan zoals ik boven al meldde;-)
Dus Wanja, wil je niet in de weg lopen....maar gewoon zoveel mogelijk sponsoring binnen halen. Vindt je voor deze ene toch niet erg?

Verder wat algemen dingen waarvan ik graag zou willen dat jullie meedenken.
- Wat vinden jullie van een eigen website voor de BOKT-dag?
- als er animo is voor de website, is er dan iemand die dit kan en wil opzetten / bijhouden?
- Wanja zou jij een dergelijke website kunnen opzetten / bijhouden of heb je contacten die dat zouden kunnen doen?
- Welk goed doel zouden jullie graag willen steunen?
(ikzelf zou graag willen gaan voor het brooke hospital for animals. Dit omdat ik dat een goed doel vindt en omdat het ook nog eens met paarden / ezels is!)
- Het fijnste zou zijn om een eigen forum te hebben waar we alles onderling kunnen bespreken als organisatie. Er kan dan bijvoorbeeld per taak een topic komen. Op die manier blijft het voor ons organisatie overzichtelijk en wordt het ook voor anderen niet verwarrend. Ik zal dan wel hier in dit topic regelmatig melden wat de vorderingen zijn om BOKT op de hoogte te houden.
--------->> Weet een van jullie een mogelijkheid om een dergelijk forum te openen?

Nog wat gerichte vragen:
@marrie: Mochten we geen andere penningmeester vinden wat denk je er dan van dat wij dat samen regelen. We kunnen dan samen de inschrijvingen van de wedstrijd bijhouden en dus ook of ze al wel of niet betaald hebben. We gaan voor de wedstrijd immers toch al samenwerken.

@Wanja:
Ik zal hier wat sponsoren melden waar je dit keer misschien ook wat aan kan hebben. Misschien / hopelijk kun je er wat mee!
Divoza (deken gesponsord),
www.ingridvanberlo.nl (online paardenwinkel, sponsorde twee dekens), De paardendrogist( hebben uiteindelijk vergeten spullen te leveren, dus hebben nog wat te goed;-))
pavo (sponsorde 15 zakken muesli en kwamen die zelfs afleveren op locatie)...
Thomputer: deed tijdens de wedstrijddag de uitslagenverwerking op de computer. Afhankelijk van de datum wil ze nu ook weer meewerken. Ik heb beloofd haar over de datum op de hoogte te houden, als die bekend is zal ze bekijken of ze kan. Thomputer is overigens Elles een van de moderators op BOKT, haar website is www.thomputer.net

Euhn even denken, andere sponsoren staan ook nog op onze website die is namelijk nog online....kijk maar op http://www.arabianpromo.nl/benefiet/

Misschien is die website zowiezo handig voor anderen....

Was het denk ik wel weer even....Knipoog

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 08:05

Ik denk dat we het beste hier een subforum kunnen hebben dan een eigen forum.. een subforum hier trekt zo veel meer ogen dan een eigen forum...
hier komen zo veel paardenmensen langs. en als je alles wilt promoten om mensen naar dat forum te lokken ben je veel tijd kwijt..

even over shows:

JE INSCRIJVING VAN DE SHOWS/RASSENDEFILE WORD PAS MEE GETELD ALS HIJ BIJ MIJ BINNEN IS BIJ stalbowers@hotmail.com !!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:06

Wat ik bedoelde is een forum waar alleen de mensen van de organisatie op kunnen. Op dit forum kunnen we dan overleggen over de dingen die wij willen gaan doen en wat ze zullen organiseren.
Op het topic op BOKT kunnen we vervolgens de promotie naar BOKT mensen doen.

Door elkaar is echt niet handig, je krijgt dan namelijk een mengeling van afspraken tussen onder onderling en dingen die voor de toeschuowers / deelnemers van belang zijn. Hierdoor kan het onoverzichtelijk worden en kan er verwarring ontstaan.

Nogmaals de vraag dus:
---------->>>> Wat vinden jullie van een apart forum voor de organisatie?
Is er iemand die weet hoe we dit het beste kunnen aanpakken?

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:08

@ Risje: Je bedoeld dus een apart forum hier op bokt voor de leden van de organisatie?
Het lijkt me namelijk sowieso handig om een tijdelijk forum te openen voor de boktshowdag, omdat dat meer opvalt dan dit topic. Binnen dat forum zou je dan ook een topic kunnen maken voor alleen leden van de organisatie.

Een aparte website lijkt me weer minder handig, omdat dit weer minder mensen trekt van bokt, denk ik.

Verder vind ik het super dat je allemaal sponsoren aandraagt, daar help je mij alleen maar mee!

Goede doelen: Brooke Hospital? Ik weet dat op de Achterhoekse Paardendagen de Nederlandse Hartstichting ooit eens is geweest met een stand die daar gratis reanimatielessen hebben gegeven (heb daar mijn connecties, dus kan evt. wel iets regelen). Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Misschien een paardenrusthuis o.i.d.?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:18

risje je vergeet mij Knipoog
help wanja bij de sponsering.

zou zo forum aangemaakt kunnen worden voor allen organisatie of moet dat dan buiten bokt ? (volg hem even niet)

denk dat Brooke een heel mooi en goed doel is, dr zijn veel bokkers die daar ook wat mee hebben.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:36

@Irisje: sorry, jij hoort er idd ook bij!!

Van "mijn" vorige BOKT wedstrijd weet ik dat de website op zich goed werkt. Wat daarvan erg handig is dat we er sponsoren op konden zetten en tsja PR vinden sponsoren nu eenmaal belangrijk;)
Verder zou het inschrijfsysteem ook op een eigen website geplaatst kunnen worden. Wat we vorige keer gedaan hebben is een logo gemaakt voor de bokt wedstrijd. Dit logo werd geplaatst op de website, hier op BOKt, op onze website, op inschrijf / uitslagen lijsten en op de bodywarmers waaraan de organisatie tijdens de dag herkenbaar was. Kortom iedereen en de BOKT dag was er goed herkenbaar door.
Ik wil best kijken of ik nu een logo kan ontwerpen, zal ik dat doen?

Wat betreft die sponsoren, als ik er nog meer weet geef ik het door!
ALs ik meer hoor van inschrijfsysteem of thomputer hoor je het ook zo snel mogleijk!

En ik zal nogmaals contact opnemen met de MODS hier om te kijken wat er mogelijk is wat betreft een apart forum / aparte topics. Een dergelijke iets zou binnen bokt kunnen mits daar hier urimte voor is, anders zou het ook op een andere website kunnen!Ik zal eens uitzoeken wat er mogelijk is, ok?
Het aparte organisatie topic was vorige keer alleen toegankelijk voor de organisatie, andere mensen konden er dus niet in. Maar goed ik zal navragen wat hier op BOKt de mogelijkheden zijn.

Enne Wanja: bedoel je met de nederlandse hartstichting dat je die als doel wilt, of gewoon wil kijken of die ook bij ons willen komen met een kraampje? Dat laatste lijkt me zowiezo een goed idee!
Zouden hun dan ook de EHBO post voor de dag kunnen verzorgen?

Wat betreft de goede doelen, Even een brainstorm wat er zoals genoemd is / mogelijk " ons doel zou kunnen worden:

- Brooke Hospital for animals: http://www.brooke.nl/index2.htm
- Nederlandse Hartstichting: http://www.hartstichting.nl/go/
- de paardenkamp, soest: http://www.paardenkamp.nl/
- de wildtshof, rusthuis: http://www.wildtshof.nl/
- vereniging spierziekten nederland: http://www.vsn.nl/
- stichting doe een wens: http://www.doe-een-wens.org/
- ronald McDonald kinderfonds: http://www.kinderfonds.nl/templates/dis ... ge_id=1473

Zomaar wat goede doelen, waar ik ervaring mee heb, of waarvan ik vindt dat ze het verdienen. Natuurlijk kunnen we niet alle doelen nemen en zijn er nog veel meer stichtingen en verneigingen die erg goed werk doen, maar we moeten er toch een kiezen.
Gezien het feit dat het een paardendag wordt is het brooke hospital misschien iets wat alle mensen aan zal spreken. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat het die dan maar meot worden, dat beslissen we met zijn allen!!

Wat vinden jullie, welk doel zouden jullie kiezen?

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 14:03

De Nederlandse Hartstischting kan als goed doel dienen inderdaad en in ruil daarvoor kunnen ze met een kraampje komen staan op de dag zelf. Ze verzorgen geen EHBO, daar moeten we een andere organisatie voor aanschrijven. Ik kan hooguit vragen of mijn collega's standby willen staan, maar als het in Utrecht is gaan ze dat niet doen vrees ik (werken in het ziekenhuis in Enschede).

Als jij dan inderdaad bij de moddies wilt informeren wat er mogelijk is en een ontwerp zou willen maken voor een logo dan zou dat top zijn!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 14:47

Ik zal navraag doen en kijken wat de mogelijkheden voor een logo zijn!!

Je collega's werken in ZKH in Enschede, jij ook?
Ik woon namelijk in Enschede;-)

De hartstichting is inderdaad een goed doel, ze doen erg goed werk als je het mij vraagt.
Maar goed, meerdere doelen doen dat?
Wat denken jullie ervan om een poll te maken om tot een uiteindelijk doel te komen?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:10

denk dat dat een hele goede is, (de poll)
hartstichting is natuurlijk een mooi doel, maar het blifjt wel een paardendag, dus denk dat het leuk is om daar iets mee te doen.

heb je al ideeen voor en logo risje?
anders weet ik nog wel iemand die altijd de bedrijfslogos maakt enzo.
Edit : alleen gaat dar weer ruim een week overheen,
ben zelf eenw eek op vakantie.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:37

@xx_irisje
Als jij iemand weet die het professioneel doet en het voor ons zou willen doen is dat natuurlijk helemaal super!!
Als je het hem / haar zou willen vragen, graag!
Als het niet mogelijk is kan ik altijd alsnog kijken wat ik kan doen....

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:21

risje schreef:
Je collega's werken in ZKH in Enschede, jij ook?
Ik woon namelijk in Enschede;-)

Wat denken jullie ervan om een poll te maken om tot een uiteindelijk doel te komen?

Ik werk inderdaad in het MST, op de cardiologie, maar daar kunnen we elkaar maar beter niet tegen komen.

Lijkt me een goed idee zo'n poll!
De hartstichting was ook maar een voorstel natuurlijk, het kan net zo goed een ander doel worden.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:58

@wanja: Klopt daar kunnen we elkaar beter niet tegenkomen, tenminste niet ik als patient;)
Ik studeer zelf verpleegkunde trouwens, in welke functie werk jij in MST? Maar goed doordat ik dus HBO-v doe kom je nogal eens wat tegen. Een medisch goed doel vindt ik ook super, maar ja we zienwel wat uit de poll komt!

Voor iedereen:
Wie wil de poll aanmaken?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:53

risje schreef:
@xx_irisje
Als jij iemand weet die het professioneel doet en het voor ons zou willen doen is dat natuurlijk helemaal super!!
Als je het hem / haar zou willen vragen, graag!
Als het niet mogelijk is kan ik altijd alsnog kijken wat ik kan doen....

ik wil t wel vragen aan dr,
maar reken wel op iets abstract dan Knipoog
ze is wel goed en de logo's zijn mooi, maar dr gaat een week overheen voor iki terug ben van vakantie,
anders meot je het deze week even kijken of je zelf iets kan bedenken lukt t niet ga ik t even vragen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:46

Jullie hebben zeker een stukje forum gekregen, het is zo stil hier!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:45

Wat dacht je van koninginnedagweekend;-)?

Maar goed ben er nu weer alleen heb dus ook weer stage.
Woensdag tot en met zondagavond ben ik ook niet regelmatig online. Moet dan namelijk werken op concours hippique Eindhoven....

Maar goed ben nog wel ebzig met eigen forumpje regelen, locatie en inschrijfsysteem;-)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:59

owh ja dat kan ook nog... ja wij brabanders vieren het niet zoveel (tenminste ik!)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:02

Leuk initiatief...geen zin om het hele topic te lezen dus vraag het maar zo; is er al een datum en plaats bekend? Hebben jullie al tölters??? misschien leuk, gangenpaarden?

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:21

Hoi,
we hebben nog geen tolters. als je mee wilt doen aan en show of rassendefile kun je mij een mail sturen: stalbowers@hotmail.com
datum en plaats zijn nog niet bekend. ik wacht op het subforum.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:58

manon, goed idee, ik heb ook een tolter tot mijn beschikking Haha! Samen iets doen ?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 14:41

Hey Nado, ja super...ik heb GillyZidane net al een mailtje gestuurd. is natuurlijk wel leuk om iets met de gangen te doen! Maar ligt er natuurlijk wel aan waar en wanneer dat dan is he? Haha!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:24

ik moet jullie wel waarschuwen, ik verwacht zodra het forum er is best veel shows... nu gaan we met de commisie overleggen, wat we denken dat leuk is. dus er is nog niets vast.. de plek voor het rassendefile is vaster. om het zo even te zeggen.. iedereen krijgt zoiezo nog bericht!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:33

nou ja...reserveer anders, indien mogelijk, de plek in het rassendefile maar voor ons...dan kunnen we ook de tolt laten zien Lachen

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:36

Als goed doel zou ik het Brooke Hospital for Animals kiezen. Een
eigen site is wel handig om alle informatie wat overzichtelijk op te
hebben staan en een eigen forum voor de orgasinatoren kan
natuurlijk ook handig zijn. (www.proboards.com)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 16:26

Goed idee een eigen forum. Dit topic was bij mij alweer in de vergetenheid geraakt Bloos!
Stuur jij iedereen pm naar welk forum we moeten oid?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 17:07

Weten jullie al waar en wanneer het gehouden wordt?