Bij mij is iig niemand wezen vargen of ik van bokt was.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
adriana schreef:@ [naam verwijderd]; Heb je Bugatti ook zien springen?
Nimber schreef:ik was toch niet te missen? ik had zelfs nog een haarnetje op mijn kopwitte rijbroek aan zwarte laarzen, kon bijna niet missen.
Cloverdale"]
[quote="Yootha"]Die blonde met krullen die je bedoelt is Honeybee.
[/quote]
dat dacht ik al
wist het alleen niet zeker dus noemde haar maar:
die blonde met die krullen
[/quote]
Hihihihi dat was ik inderdaad.![]()
Met wie was jij daar ook alweer? Kan ik mijn meetingslijst weer eens eventjes updaten.![]()
[quote="joshua schreef:Ik had het wel warm maar dat had een andere reden
Honeybee"]
[quote="Cloverdale"][quote="Yootha schreef:Die blonde met krullen die je bedoelt is Honeybee.
Citaat:Hihihihi dat was ik inderdaad.![]()
Met wie was jij daar ook alweer? Kan ik mijn meetingslijst weer eens eventjes updaten.![]()
Kayla"]
[quote="Nimber schreef:ik was toch niet te missen? ik had zelfs nog een haarnetje op mijn kopwitte rijbroek aan zwarte laarzen, kon bijna niet missen.
SANEX schreef:Heeft niemand iemand anders aangesproken ? Zo kom je nooit tot een meeting, lief naar elkaar lachen helpt niet. Ik had echt niet doorgehad als iemand naar me aan het staren en lachen was dat dan een bokker was geweest.
Gewoon op de man afstappen
Heb ik bij Sundancer ook gedaan, ik keek een paar keer, bedacht me dat hij het was en ben er opaf gejast: Hai tony !
Voorderest heb ik niemand herkend, mocht dat wel zijn had ik die mensen ook gewoon aangesproken
Amanniej schreef:Honeybee: heb je ons ook gezien?( RodeoGirl en Missnynke ) wij zwaaiden naar je, weet niet of je het wel of niet hebt gezien..
SANEX schreef:Had er ook iemand een knaloranje fluoriserende surfstof jas aan van bokt ??
Die persoon viel mij namelijk erg op ( jasje deed zeer aan mn ogen)
Cloverdale"]
[quote="Amanniej schreef:we zaten op de tribune, rode jas(best wel vel)en RodeoGirl had een zwarte jas aan. Missnynke weet ik niet meer