justkid schreef:ik om half 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadiine__x schreef:Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?
xxwienekexx schreef:_Dreamer schreef:Maar zo te zien worden de ritten met de hele groep gereden per afstand? En superleuk dat er dan geroepen wordt dat er met iedereen rekening gehouden wordt, maar ik wil dus niet galloperen en de rest wel dus dat gaat al niet op want dan kan ik niet mee
Maar echt ik vind het geen probleem! Ik rij vaak zat buiten dus als men perse wilt galloperen is dat primaHet is voor mij ook 'om de hoek' dus misschien kom ik wel gewoon gezellig lunchen
Op t groepen gedeelte wil ik even reageren, de rest weet je van mij hoe ik er in sta.![]()
Ik heb nu al meerdere keren aangegeven dat jullie het SAMEN met mij organiseren.. en wil dus ook nogmaals vragen zelf te overleggen en geen aannames te maken.. ik ben NIET verantwoordelijk voor de organisatie, dit zijn we ALLEMAAL..
Dus als jullie de rit in groepjes van 2/3/4/5 willen rijden allemaal prima. Maar overleg het zelf ipv er vanuit te gaan dat iets zo gaat.![]()
Excuses maar ik hoop dat ik t nu niet nog een keer hoef te herhalen.. t is nu al zomaar de 6e keer.
justkid schreef:Hoe kom je aan die knooppunten route, kan ik die ook ergens online vinden?
Lijkt me handig als ik ook eens hier zo'n route wil rijden.
Ik ga nu gewoon op pad en kom via TOPO GPS altijd weer thuis maar via die paaltjes lijkt me ook best lollig
Nadiine__x schreef:Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?
Black_Moon schreef:Nadiine__x schreef:Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?
Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.
xxwienekexx schreef:Black_Moon schreef:
Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.
Istie zeker, thanks!![]()
De nummers staan op de polsbandjes gedrukt in verschillende routes die ze vanuit het paardenhotel aanraden (uit m'n hoofd, 8 - 12 - 15 - 18 en 23 km)Dus je hoeft niks over te schrijven
justkid schreef:Ja dat weet ik maar die knooppunten liggen ook bij mij om het dorp dus iemand moet die toch geplaatst hebben. Dat is toch niet alleen de Cantharel? ik dacht dat er een algemene organisatie was of dat ik het ergens anders ook kon vinden.
Ik ga eens even speuren...
Black_Moon schreef:Nadiine__x schreef:Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?
justkid schreef:Ja dat weet ik maar die knooppunten liggen ook bij mij om het dorp dus iemand moet die toch geplaatst hebben. Dat is toch niet alleen de Cantharel? ik dacht dat er een algemene organisatie was of dat ik het ergens anders ook kon vinden.
Ik ga eens even speuren...
Nadiine__x schreef:Gezellig! Dacht dat jd alleen dat andere weekend ging![]()
Van de polsbandjes wist ik idd, wist alleen niet of jd ze ook mocht pakken als je er niet verbleef met je paard