Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marije1987 schreef:Leuk topic, ik meld me ook!
Woon (nog) in Doorn, vlakbij het Grote Bos. Ik las dat iemand niet wist waar te parkeren, dat kan bij het Grote Bos prima, genoeg ruimte![]()
(PS: ik ben op zoek naar een andere stal omdat ik hier m'n 2e paard (die nu nog bij mij ouders in Friesland staat) niet kan hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar een kleine stal, veel weidegang, veel ruwvoer, leuke sfeer, goede buitenbak.. mochten jullie suggesties hebben..
Hoppit schreef:Buurtweg 12 in Leersum? Hebben een hele grote mooie dubbele buitenbak. Paarden staan al de hele winter lekker buiten en zo aan het bos. Geen idee of er een website is, maar hebben denk ik zelfs ook een binnenbak.
Britt_Sisi schreef:SusanH schreef:Ik vind een keer een rit plannen ook wel leuk! Voor degenen zonder eigen paard, bij het Leersumse Veld kun je ook paarden huren. Dus als we daar een keer af zouden spreken, 2kunnen er ook mensen zonder eigen paard mee.
Ik ben voor! Haha
SusanH schreef:Ik vind een keer een rit plannen ook wel leuk! Voor degenen zonder eigen paard, bij het Leersumse Veld kun je ook paarden huren. Dus als we daar een keer af zouden spreken, kunnen er ook mensen zonder eigen paard mee.
Dani199764 schreef:Noukie schreef:Grote bos. Ik parkeer dan aan de Oude Arnhemse Bovenweg (begraafplaats)
Vroeger gingen we via Moersbergen erheen, maar toen stonden we aan de Molenweg en later Gooyerdijk. Nu vanaf Utrecht niet te doen zonder trailer
Moet zeggen, ik vind dat een fijn stuk, paden zijn merendeel goed, ook bij veel regen. Dan wel wat paden nat, maar meeste stukken niet zwaar. Enige is dat je met 1,5uur echt het meeste wel gezien hebt, dus voor langere ritten moet je wel weer oversteken oid.
Waar sta je? (ongeveer of evt via pb)
Hier heb ik gister buiten gereden, het puntje (aan de onderkant) is onze stal en ben de zelfde route heen en terug gegaan, want erg veel andere opties had ik niet volgensmijSta ongeveer 15 minuten stappen van het Doornse gat af. Deze route was totaal precies 1 uur, wel bijna alles in stap, draven was op deze paden niet echt mogelijk. Op rechts zit bijvoorbeeld wel het Leersumse veld, maar als ik zo kijk is dat toch al gauw 1,5 uur stappen voor ik daar ben en dan moet ik natuurlijk ook nog terug. Zoek het dus eigenlijk meer in de buurt van het Doornse gat.
[ [url=m/7SwZKJ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N65Fcd.png]Afbeelding[/url] ]
Hoppit schreef:Lol'k wil ook best een keer mee, alleen een merrie die zich tussen ruinen echt prima gedraagt in groep, bij merries moeten we ff kijken naast wie 'k rij
![]()
Ben wel een sok, dus hoeft niet meteen ff met een zootje ongeregeld over de paden galopperen.
Voor een eerste keer hou ik van simpel en veilig weer thuis, daar wordt ik sneller dapper van.
kitlover schreef:Hoppit schreef:Lol'k wil ook best een keer mee, alleen een merrie die zich tussen ruinen echt prima gedraagt in groep, bij merries moeten we ff kijken naast wie 'k rij
![]()
Ben wel een sok, dus hoeft niet meteen ff met een zootje ongeregeld over de paden galopperen.
Voor een eerste keer hou ik van simpel en veilig weer thuis, daar wordt ik sneller dapper van.
Als je weer op de rit bent kunnen we wel mooie ritten maken, ben ondertussen al rond aan het rijden voor mooie routes