[P]Reserve Fotomeeting, Havelte 21 mei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:45

Inmiddels zijn we al ruim een maand verder... en ik heb pas van 4 fotograven foto's gehad. Volgens mijj moet ik nog van 3 fotograven foto's ontvangen.

Ik begin toch aardig ongeduldig te worden...

Sanxjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:21

Peelie schreef:
Inmiddels zijn we al ruim een maand verder... en ik heb pas van 4 fotograven foto's gehad. Volgens mijj moet ik nog van 3 fotograven foto's ontvangen.

Ik begin toch aardig ongeduldig te worden...

Eensgelijk alleen moet ik er van 2 nog foto's ontvangen...

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 20:35

BvanhetB

Re: [P]Reserve Fotomeeting, Havelte 21 mei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 22:48

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 06:18

*\o/*

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:59

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 11:31

en ook mijn laatste modelletjes af! helaas heb ik hiervan maar 4 foto's

Afbeelding

Album link: https://www.flickr.com/photos/136398761 ... 2205421711

Foto's mogen gewoon gebruikt worden op social media, maaar; Foto's niet bijsnijden en geen bewerkingen op doen (dus geen instagram filters er over heen enz)

Wil je een foto nabestellen; dat kan! Stuur me dan even een pb of een mailtje =D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 13:19

Goed bezig dames! Fijn! :)

Lagoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:33

_Juudith schreef:
En weer een af; op naar de laatste!

[ Afbeelding ]

Link van het album: https://www.flickr.com/photos/136398761 ... 2205421711

Gaaf!!
Ik vroeg me wel af missen er nog wat foto's? Jij stond toen samen met anouk dacht ik en toen moest ik op mijn hurken zitten met zoltaire in mijn schoot zeg maar en toen zei je dat die heel gaaf was maar hij staat hier niet tussen. En de foto's erop in het water ook niet :')

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:37

Volgens mij was ik dat niet? Dit zijn de foto's die ik heb.. bij het water heb ik alleen van de haflinger foto's gemaakt

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:26

Ik heb nog foto's van jou Lagoldy! Ik ben er voor je nog mee bezig! ;)

Lagoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:28

BvanhetB schreef:

Ooh top! Ben benieuwd :)

Lagoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 10:59

BvanhetB schreef:

Hee❤️
Ik vroeg me af of je het red voor 30 juli de foto's te sturen :) ik mag een product reviewen namelijk een foto op canvas of ander materiaal twn meer dan 100 euro. En stel dat jij een hele gave foto hebt dan kan ik die gebruiken maar ik heb nog tot 30 juli om hem te bestellen

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:35

Lagoldy schreef:
BvanhetB schreef:

Hee❤️
Ik vroeg me af of je het red voor 30 juli de foto's te sturen :) ik mag een product reviewen namelijk een foto op canvas of ander materiaal twn meer dan 100 euro. En stel dat jij een hele gave foto hebt dan kan ik die gebruiken maar ik heb nog tot 30 juli om hem te bestellen

:wave:
Vanavond rond ik weer een model af en dan ga ik snel door met jouw foto's. Met een beetje mazzel kan ik ze je voor de 30e mailen. Ik ga mijn best in ieder geval voor je doen! +:)+

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 23:11

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 05:01

Wanneer gaan de foto's van Avankol komen?

Ze heeft wel tijd om foto's van Margot gelijk te edditen en mee te geven?

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 01:19

De foto's van Zoltaire heb ik sinds vanavond ook online en Laura heeft ze op de mail :).

Nogmaals excuses voor het lange wachten voor iedereen! Normaal echt niet mijn ding, maar ik benut alle gaatjes in mijn agenda die ik heb. Iedereen krijgt dus gewoon nog de foto's! En aan alle foto's werk ik natuurlijk met alle aandacht, zodat niemand afgeraffelde foto's krijgt :).

https://mpimage.wixsite.com/mpimage/zoltaire

Even snel een Bokt upload:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lagoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:47

BvanhetB schreef:
De foto's van Zoltaire heb ik sinds vanavond ook online en Laura heeft ze op de mail :).

Nogmaals excuses voor het lange wachten voor iedereen! Normaal echt niet mijn ding, maar ik benut alle gaatjes in mijn agenda die ik heb. Iedereen krijgt dus gewoon nog de foto's! En aan alle foto's werk ik natuurlijk met alle aandacht, zodat niemand afgeraffelde foto's krijgt :).

https://mpimage.wixsite.com/mpimage/zoltaire

Even snel een Bokt upload:
[ [url=m/L8gER2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uNiVeY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4xopsH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VU0vod.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn zo mooooi

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:18

Ik heb nu bijna Krummel en Carmen af! Daarna Donja, Buddy en Otje nog en dan heeft iedereen eindelijk maar toch de foto's :')

Overigens heb ik van de baasjes van Donja en Buddy nog geen emailadres gekregen. Zitten zij hier nog in het topic?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:37

Ik heb AvanKol laatst een privebericht gestuurd, maar die reageert niet.... heeft uberhaubt iemand ook maar een foto van haar gekregen?

Ik sta op het punt om haar facebookpagina te contacten en daar een recentie achter te laten...

Sanxjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:44

Peelie schreef:
Ik heb AvanKol laatst een privebericht gestuurd, maar die reageert niet.... heeft uberhaubt iemand ook maar een foto van haar gekregen?

Ik sta op het punt om haar facebookpagina te contacten en daar een recentie achter te laten...

Nee ik heb geen foto's van haar ontvangen. Het duurt inderdaad bij haar wel erg lang! Zo is het ook niet echt leuk meer

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 20:58

Oke; ik ga nu iets zeggen wat misschien niet ten harte word genomen, maar ik wil het toch even gezegd hebben.

Ja het is vervelend als model zijnde om weet ik hoe lang op foto's te moeten wachten. Zo wacht ik nog steeds op foto's van een jaar geleden van een meeting, die ik waarschijnlijk niet meer zal krijgen. Maar er waren ook andere fotografen die foto's binnen no time klaar hadden waar ik ook ontzettend blij mee ben!
Zo heb ik de regel voor mijzelf gesteld; betaalde opdrachten gaan voor foto's van een fotomeeting. Deze mensen betalen mij er voor en weten hoe lang ze er op moeten wachten. Ben ik druk gaat de bewerking van fotomeetings naar een laag pitje. Zo heb ik ook wel eens na 3 maand nog foto's afgeleverd en ook wel eens helemaal niet (als ik niet achter de foto's sta, lever ik ze ook niet af. Bij een betaalde sessie plan ik een nieuwe datum, met een fotomeeting gaat dat wat lastig)

Persoonlijk vind ik het een beetje banketstaaf om dan direct maar een recentie achter te laten.. Beetje lomp door de bocht, maar als je persee mooie foto's wilt en hier niet lang op wilt wachten kun je beter een fotograaf inhuren.

Ik heb even op haar facebookpagina gekeken, en ook daar is ze niet actief geweest na mei. Dus heb is ook niet zo dat ze wel naar allerlei andere meetings gaat en daar wel druk mee aan het bewerken is. Misschien is ze wel machtig druk en komt ze er gewoon niet aan toe, beetje sneu om haar daardoor een slechte recensie te geven puur op een fotomeeting af.

Tuurlijk modellen steken ook veel tijd in een meeting qua voorbereiding, vervoer enz! En dat word ook zeker hard gewaardeerd. Want een fotomeeting word veel al gebruikt voor fotografen om portfolio uit te breiden en nieuwe dingetjes te proberen!

Dit is niet om het voor haar op te nemen of om iemand af te zeiken. Maar het doel van meetings is een gezellige dag samen hebben, mooie ervaringen op te doen en lekker oefenen en nieuwe dingen uitproberen. (voor zowel modellen als fotografen)

En daarom zou ik ook zeggen los het gewoon samen op een goeie manier op, stuur der een berichtje via haar facebook pagina, waag er nog een pbtje aan of laat het lekker rusten!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:02

Nou sorry, maar de voornaamste rede voor mij om naar deze meeting te komen was AvanKol. Dus ja. Als ik dan geen foto's ontvang dan baal ik daar van.

Ik huur een trailer, regel en auto, brandstof de voorbereiding aan tijd die er in gaat zitten enz enz.

Als je als fotograaf zijnde geen tijd heb om foto's te bewerken en afleveren, dan moet je ook niet meedoen aan een fotomeeting. Laten we even eerlijk wezen.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:09

Tja dat is jou mening dan. Ik snap dat het jammer is dat je dan geen foto's van iemand krijgt, maar je kan ook anders om denken, en zeggen van er waren gelukkig nog een aantal andere fotografen die wel mooie foto's geleverd hebben.

Mijn mening is dat ik het banketstaaf vind om dan maar een negatieve recensie te geven. Maar als jij die niet deelt prima, maar ik wou mijn mening toch even gegeven hebben.

Dat fotografen niet naar een meeting moeten gaan als ze geen tijd hebben kan ook anders lopen he? Ik geef me ook wel eens op voor een meeting omdat ik het rustig heb en dan in eens komt er van alles op mijn pad. Ja daar word ik alleen maar heel blij van, maar dat gebeurt en is niet altijd voor tijd al te zeggen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 21:13

Volgens mij zeg ik trouwens nergens dat ik een negatieve recentie ga achterlaten. Dat maak jij er van.

Daarbij zeg ik dat ik op het punt sta om een recentie achter te laten. Dat houd nog niet in dat ik dat al gedaan heb. Maar dat ik dat wel in de nabije toekomst ga doen als er helemaal geen reactie komt. Lijkt me toch niet raar.

En ja, ik ben ook blij met de foto's van andere fotograven. Er zitten wat onverwacht schitterende plaatjes tussen waar ik met heel veel plezier naar kijk!