Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Als er animo voor is, wil ik best eens rondkijken. Ik wil ook graag op een braaf paard. Ik denk bijna iedereen wel die meegaat op een rustige rit
December/januari hoeft van mij ook niet. Ik wil graag nog mijn tenen kunnen voelen.
eline95enile schreef:OneAndOnlyx: hopelijk kunnen ze de oorzaak van de pijn in je knieën vinden, wat naar zeg! Heb je er al lang last van?
Brittjuh97: In dat soort gevallen kan ik me voorstellen dat bijrijders toch wel echt even heel fijn zijn! Kan je je tenminste even focussen op je opdracht, moet je die snel inleveren?
Buitenrit lijkt me super leuk een keer, maar komt rond deze tijd even niet goed uit, ga het topic wel even in de gaten houden, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben!
lovelyfiefy schreef:Van mij uit even leuk nieuwtje ..
Ik heb donderdag de sleutel gekregen
Ik heb een eigen huurhuisje.. midden in de binnenstad van Alkmaar![]()
Nu druk druk druk aan het klussen.
Slaapkamer is vandaag helemaal geschilderd.
Morgen verder met de gang en de woonkamer en keuken
Cinderella schreef:Misschien is het wel een leuk idee om dan een wat rustiger ritje te maken met wat liefhebbers in dit topic?Het lijkt mij namelijk wel weer heel leuk om een keer te gaan rijden.
Keell94 schreef:Cinderella schreef:Misschien is het wel een leuk idee om dan een wat rustiger ritje te maken met wat liefhebbers in dit topic?Het lijkt mij namelijk wel weer heel leuk om een keer te gaan rijden.
leuk ideealleen momenteel geen paardje meer die mee kan, wegens verhuizing nu te ver weg om elke keer naar HHW te rijden maar mochten we wat kunnen huren leuk
lovelyfiefy schreef:Haha ja zeker een echte man.
Lang hengst geweest. dus dat merk je wel![]()
Al was ik daarna ook gewoon weer interessant .. en vond hij het volgens mij niet leuk dat ik bedacht had hem gewoon lekker in de wei te laten.
Hij stond steeds naar de opening bij het draad te kijken en dan weer naar mij
lovelyfiefy schreef:Flowery schreef:Ik woon mijn hele leven al in Alkmaar maar ik heb noooit geweten dat er kerstbomen verkocht werden op de markt
Dat ik hier om de hoek woonde haalde we ze ook altijd op de markt.
Dus dit wordt me 3e kerstboom van de markt
Maar ik weet niet per wanneer![]()
Ik wil zo graag een kerstboom
Flowery schreef:lovelyfiefy schreef:Ik woon mijn hele leven al in Alkmaar maar ik heb noooit geweten dat er kerstbomen verkocht werden op de markt
Dat ik hier om de hoek woonde haalde we ze ook altijd op de markt.
Dus dit wordt me 3e kerstboom van de markt
Maar ik weet niet per wanneer![]()
Ik wil zo graag een kerstboom
Ik heb geen plek voor een kerstboomDus ik zit al weken te zoeken naar een leuke "platte" boom, maar ik heb er geen 1 gezien die ik leuk vind
![]()
Ik weet trouwens wel dat er een kerstmarkt komt bij de Paardenmarkt voor de jumbo