Sorry, kan toch niet de 17e is hier een feestavond waar ik de beveiliging ga doen (met o.a. Jan Keizer & Anny Schilder, Vengaboys)... Zal tot ongeveer 2:00 duren, dus ik zal niet voor 2:30 op bed liggen... Dus de 18e lig ik zeer waarschijnlijk behoorlijk voor pampus
_Anke
Geplaatst: 03-09-16 22:18
volgende meeting bij mij hoor, dan mag ik wel sowiso
18 september 1. Murthul 2. Yonker --> Met auto vanuit Oss (wss) kan mensen meenemen. 3. Cinderella 4. GUSTIxBILL 5. Depende 6. Gemske 7. Animal (Rijdt er toevallig iemand langs de omgeving van Utrecht?) 8. Goldenarrow 9. Bamii ovb
_Anke
Geplaatst: 05-09-16 13:29
Yonker schreef:
Bamii schreef:
18 september 1. Murthul 2. Yonker --> Met auto vanuit Oss (wss) kan mensen meenemen. 3. Cinderella 4. GUSTIxBILL 5. Depende 6. Gemske 7. Animal (Rijdt er toevallig iemand langs de omgeving van Utrecht?) 8. Goldenarrow 9. Bamii ovb 10. Garbel(misschien)
Voor mij de eerste keer dat ik buiten werk of vriendengroep om met "vreemden" afspreek Dus wel eens blij uit mijn comfortzone te kruipen, hopelijk zijn jullie in het echt ook zo lief/spontaan/begripvol
gemske
Geplaatst: 05-09-16 21:24
Hoop ik ook! Maar dat komt vast goed toch.. in het ergste geval heb je meer lol in mensen vermoorden daarna
Ik ben heel lief En heb totaal geen pokerface.. De wolven zullen het zien als ik een speciale rol heb en de anderen wanneer ik een wolf ben
Momo2
Geplaatst: 05-09-16 21:32
GarBel schreef:
Yonker schreef:
18 september 1. Murthul 2. Yonker --> Met auto vanuit Oss (wss) kan mensen meenemen. 3. Cinderella 4. GUSTIxBILL 5. Depende 6. Gemske 7. Animal (Rijdt er toevallig iemand langs de omgeving van Utrecht?) 8. Goldenarrow 9. Bamii ovb 10. Garbel(misschien) 11. Momo2
GUSTIxBILL
Geplaatst: 05-09-16 21:33
Gaat dat dan nog gemske Je wilt niet weten wat ik met een kameraad ooit besproken heb van verschillende soorten moordmethode's (Wij hebben alle twee ADR voor zowel zeil als tankwagens, dus komen met zoveel verschillende soorten stoffen en materialen in contact, of juist heel hard vermijden van contact, dat we hierdoor zijn beginnen discusieren ooit)
Wist je dat je een bom kunt maken van zo een pan die druk opbouwt (kom nu niet op de naam)?
En nee GarBel, niet van plan ooit in werkelijkheid uit te voeren. Onze klastitularis heeft ons ook veel van die dingen geleerd toen we beide voor vrachtwagenchauffeur aan het studeren waren. Meneer had ooit in het leger gezeten
Mag dat toch niet met een auto vervoeren (of toch niet die hoeveelheden die nodig zijn)
Grappigste van al, doe beide stoffen te samen en je hebt gewoon waterstof (als ik me niet vergis) en appart vreet het ene organisch op en het andere metalen
Depende
Geplaatst: 05-09-16 21:49
Komt echt goed dames 5 jaar geleden had ik ook nooit een boktmeeting gehad, inmiddels zijn we logeerpartijtjes, concerten, festivals, weekend weg en zelfs een vakantie verder.
Scheelt dat we sowieso wat te doen hebben met het spel.
Als Murth haar snelkookpan opruimt komt het helemaal goed.