geshahquille schreef:Ahh echt super jammer Jetske ik had nog wel een een mooie foto onder het zadel gehoopt van jouw van ons. Maar inderdaad het kan gewoon gebeuren echt balen maar we in ieder geval ik ben erg blij met de foto,s die ik van je heb. Alleen van Jessica heb ik geen foto,s gezien of ontvangen klopt dit?
Wat ontzettend jammer Jetske ... maar wel fijn dat de problemen van je camera opgelost zijn.
Wat zal je ongerust zijn geweest.
En geshahquille, ik ben het met je eens... zonde van de rij foto's ... maar wat jammer .. moeten we het eigenlijk een keer overdoen met zomer vachten en
en nog meer
hi hi hi
En eerlijk gezegd heb ik het niet zo goed bij gehouden van wie er allemaal foto's hebben gemaakt. Ik heb van 4 mensen nu prachtige foto's gezien van mijn paardje.. maar ik heb het schema even voor je mee geplaatst.. dan kan je het makkelijk even nakijken...

En Pradaan, ik heb je foto's zowel via FB als via de mail naar zoute Nootjes doorgestuurd
Ik weet zeker dat ze er ontzettend blij mee is.
Je hebt mij in ieder geval heel blij gemaakt.. ik vond ze heel mooi
En Jetske .. die foto van Brecca o.a. zonder hoofdstel en de zonsondergang...
En Amanda wat heb ik genoten van jou map.. had ik ze bij jou nou al nabesteld ?
En Danielle wouw.... ik ga binnenkort maar eens een topic maken hi hi hi ... en ik maar denken
dat ik zo een ruige pony meenam.... staat er ineens zo een witte 4-benige famme fataal op de foto