Lekkere patat is sowieso echt onmogelijk te vinden in Engeland dus ik haat jullie sowieso Je mag al blij zijn als ze er geen azijn over gooien
Anoniem
Geplaatst: 24-09-15 11:05
Eulogy schreef:
Lekkere patat is sowieso echt onmogelijk te vinden in Engeland dus ik haat jullie sowieso Je mag al blij zijn als ze er geen azijn over gooien
Getver, dan maar zelf maken van aardappels
Selina
Geplaatst: 24-09-15 11:06
OsMo schreef:
Ik ben blut maar heb zo ie zo niks nodig op paarden gebied. Maar als jullie willen kijken, kijk ik gezellig mee .
Verkopen ze in Amersfoort raspatat?
sowieso
Eulogy
Geplaatst: 24-09-15 11:08
Haha ja dat wil ik eigenlijk serieus doen... Ik heb een minifrituur thuis
Ohhh nee trouwens bij Graze doen ze wel echt de beste cheesy chips ooit En zoete aardappel patatjes bij Shore Bar Maar dat is meer type bar/café/restaurant dan snackbar. Bij snackbars gooien ze er azijn over. Ik wil Bram Ladage. Nu.
Sabini
Geplaatst: 24-09-15 11:33
Joolien schreef:
(jaaaaa je kunt het kopen in de supermarkt!!!!!!!)
Ojee.. Dit heb ik niet gelezen. Dit heb ik niet gelezen. Dit heb ik niet gelezen. Nee echt niet.
Anoniem
Geplaatst: 24-09-15 11:33
Sabini schreef:
Joolien schreef:
(jaaaaa je kunt het NIET kopen in de supermarkt!!!!!!!)
Ojee.. Dit heb ik niet gelezen. Dit heb ik niet gelezen. Dit heb ik niet gelezen. Nee echt niet.
Morgen m'n laatste werkdag!! Dus ben nu lekker chocoladetaart aan t maken
Anoniem
Geplaatst: 24-09-15 18:23
Okay ik heb nu een doosje tompoes opgehaald bij de winkel. Dat is natuurlijk niet genoeg voor iedereen maar er stond nog 1.60 op mijn bankrekening en ik dacht haal ik die eerst wel even op.
Nu mijn vraag. Ik heb begrepen dat we patat gaan eten wat voor patat laat ik even in het midden. Gaan we daar voor naar de patatzaak of halen we friet uit de winkel? Friet uit de winkel is goedkoper maar dan is de vraag of Elvira en haar ouders wel die frietbak lucht in huis willen. (en of ze überhaupt een frituurpan hebben )
Als we naar de patatzaak gaan heb ik dan genoeg aan 5,- euro? ik heb namelijk nog 10,- euro contact voor de rest dus mega blut En ik dacht daar dan 5,- euro van af te halen en een extra doosje tompoezen van op te halen. Dan hebben we er 8 en als we ze door midden doen dan zijn er 16 stukjes.
Dan dacht ik nog wat lekkers mee te nemen als lekkers voor bij de thee of koffie. Ik heb nog pannenkoekenmix en wilde daar pannenkoeken van maken iets van 5 stuks en daar dan roomkaas overheen met zalm. Is erg lekker, tenminste dat vind ik zelf.
En mij nu niet uitlachen om wat ik allemaal in hoofd haal maar ik kan gewoon niet met lege handen komen met de gedachte in mijn hoofd dat Elvira en haar ouders ons zo gastvrij ontvangen.
Friet bestellen was het plan toch? Ik wil wel voor jou trakteren hoor Osmo, m'n stufi is binnen dus ik heb geld zat Je moet toch niet je laatste 5 euro uit gaan geven aan eten joh.
Anoniem
Geplaatst: 24-09-15 18:57
Ach joh Selina dat vind ik wel heel lief van je en ik zou het van je aannemen wil het niet zo zijn dat ik die 5,- euro dan wel ergens anders aan op maak. Dus geen probleem om mijn laatste geld op te maken voor patatjes (ik denk dat ik dan raspatat ga bestellen ) Als het goed is heb ik over een week weer ww dus zo heel lang ben ik niet blut .