Niet dat ik weet. Heb een avonddienst, om 14u had ik iig nog niets. Meestal komen ze bij mij tussen half 2 en half 4. Vanavond even in de brievenbus kijken dus.
Voordeel van zwemmen is dat het niet zo uitmaakt dat het regent xD. *gaat zwemmen in zeikende regen* sterker nog, dikke kans dat we het bad bijna alleen hebben xD
Buiten zwemmen in de regen is heerlijk, dan ga je helemaal op in het water!
pakketjes stress, kan er eigenlijk niet over mee praten sorry ben van het soort dat als ik het nu wil hebben ik naar de winkel ga.. Als het me niet zo uit maakt wanneer het komt bestel ik het via internet Maar kan me voorstellen dat als je erop zit te wachten of kwijt lijkt te zijn dat je baalt '!!!
Ik heb een beetje motivatie problemen, moet van mezelf raar rennen maar weinig zin om van de bank te komen
Zeker!!! Wist ook niet van die stakingen helaas. Maar goed, is gelukkig ook niet elke x zo. Gaat eigenlijk altijd goed.
En gelukkig regent het hahahahaha.....
Romyv
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 12:27
Ik ben trouwens een koning in mega snel shoppen!!! Mn fiets was gejat, had nog een fiets van een vriendin staan maar dat ding is zo vreselijk!!!!! Van de week was ik het zo zat, ben naar een fietsenzaak gereden en nog heb 5 min later stond ik buiten met een nieuwe fiets
Met kleding ook: loop een rondje door de h&m, hou het even voor om te kijken of het past of stap met een stapel het pashokje in, binnen 2 tellen besluit ik en reken af. Als ik langer dan 20 min bezig ben, heb ik ongeveer een nieuwe garderobe aangeschaft
Hier in de buurt kon ik die rugzak niet kopen en wilde 'm graag kopen bij de webshop die me pas een pakket sportvoeding gesponsord heeft. Kreeg nl op de rugzak ook flink korting, maar als ik dit had geweten was ik wel donderdag naar Den Haag gereden om dat kreng op te halen. Er stond toen alleen hier dat er geen vertragingen waren dus dacht dat het wel zou kunnen, maar je wordt gewoon kei hard voorgelogen.
Ga denk ik zo maar eens run-walk-run doen. Heb pap in de benen maar wil wel wat km maken.
Romyv
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 12:37
Ja, hier zijn de winkels altijd 7 dagen per week open (vele ook meerdere avonden tot 2100/2200 uur). Wend snel
Werk ook vaak op het ministerie op het plein, dan fiets ik door de stad naar huis. Helemaal makkelijk! Of schiet tussendoor even een winkel in (heb geen werktijden, is heel chill!!)
Dat mis ik wel ja.... werkte voorheen in centrum van Amsterdam. Dat was zo makkelijk!!!
In Utrecht is op zondag ook wel alles open overigens, maar ben zeker half uur onderweg om er te komen en dat bij elkaar maakt dat ik er vaak geen tijd voor heb. Ach ja..... lesje geduld is ook wat waard
Welk ministerie werk je?
Romyv
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 12:54
Defensie
Ja, 2x een half uur is dan toch een drempel he!? Zo stom!
Volgens mij is een dagje feesten op dominator een flinke workout
(tijdje terug was ik op een feestje waar een hardcore uurtje was.. Pffff na 4 min stond het zweet me al op de rug, weet niet hoe ik dat vroeger een hele nacht deed!!! Nuchter ook nog )
Haha ja wij doen het ook puur op water en lekker chemisch eten. Snap de lol van drugs echt niet. Sommige staan beetje naar de grond te kwijlen. Doodzonde vind ik dat.
Ik ga ook gewoon lekker ontspannen lopen straks. Beetje de spieren in beweging houden na gisteren.