Sorry allemaal, ik had wat vertraging. Als het goed is hebben jullie nu allemaal mail met de foto's! Zo niet hoor ik dat graag, dan ga ik er achteraan.
Super bedankt voor je foto's Evita. ze zijn echt heel mooi. Misschien een rare vraag, maar heb je nog een rijfoto? Vind het moment heel gaaf, alleen lijkt het nu of ik zo hard in zijn mond trek.
Je bent niet de laatste hoor. Van meerdere fotografen heb ik nog geen foto's binnen.
Jullie hebben nog steeds geen foto's van me ontvangen en hier baal ik echt van. Volgende keer neem ik minder hooi op mijn vork. Vanaf volgende week zondag ben ik klaar met stage en dan maak ik het goed met jullie.
Ik had al een aantal emailadressen ontvangen. Top!
Geeft niets hoor. Ik zie ze vanzelf wel verschijnen Ik zal je voor de zekerheid mijn emailadres nog even pb'en.
MZorro
Geplaatst: 22-06-15 12:00
Eindelijk heb ik tijd voor de foto's! En ze zijn bijna af! In ieder geval heb ik de mooie witte arabier Angel al af (en twee fotootjes van de bruine arabier. Deze had het wel gehad toen ik bij haar aan de beurt was) De foto's zijn naar je verstuurd Cindy!
MZorro
Geplaatst: 22-06-15 13:24
Alle foto's zijn af! Ik heb iedereen een mail gestuurd en nogmaals... mijn excuses!
Kan iemand mij nog bevestigen hoeveel fotografen er 17 mei waren? Ik dacht 8... Want op pag. 9 stonden er 9 fotografen op de laatste lijst maar 1 (Phiep - Philippine van Creating Moments) was er niet toch?
Ik was namelijk even aan het nakijken of ik alle foto's van iedereen op een rijtje had om keuze te maken voor een vergroting