Het hangt er erg vanaf welk formaat, welke dikte en welk soort canvas je wilt. Kleiner canvas is natuurlijk goedkoper. Je betaalt natuurlijk zelf de oorspronkelijke prijs + verzendkosten, moet nog even kijken hoe we het verder nog gaan regelen. Maar als je een PB stuurt kunnen we overleggen
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-15 18:56
Oke voor iedereen die bij mij zou willen nabestellen, prijzen zullen tussen de 20 en 30 euro liggen afhankelijk van het formaat. (schat ik ongeveer)
Gaat mij puur om een groter digitaal formaat, zodat ik zelf kan afdrukken. Afdrukken via de fotograven bevalt mij meestal niet zo goed omdat je dan best veel extra betaald. Maar als het bij jou tussen de 20 en 30 euro gaat liggen vind ik dat erg veel geld, en voor mij direct een reden om het niet bij jou af te nemen.
Eigenlijk heb ik wel dezelfde vraag als Sting: groter digitaal formaat, om dan zelf te kunnen beslissen wat je er mee doet.. Maar ben ook benieuwd naar de fotos van de anderen, dus ik wacht eerst af wat daar voor plaatjes uitkomen! Misschien idee dat de fotografen eens nadenken over wat ze willen hebben voor 1 of 2 of 3 fotos in origineel formaat digitaal?
Corine, ik ben nu specifiek in gegaan op het afdrukken op canvas, via een webshop die dat voor je kan doen. Die vragen voor een redelijk formaat canvas rond die prijs. Dan zou ik zelf slechts een paar euro bijrekenen.
Maar natuurlijk als je het gewoon zelf wilt afdrukken, is dit ook mogelijk. Dat kost dan zeker geen 20 of 30 euro.
Ik had zelf nog niet over de nabestelprijzen nagedacht Ik denk zelf voor de foto op groot formaat €5,- te vragen.
Over de afdrukprijzen enzo: ik heb toen bij een fotocursus te horen gekregen dat veel professionele fotografen canvassen e.d. laten maken bij ook professionele bedrijven, zodat de kwaliteit veel beter is. Daar betaal je dan naar. Zo ver ben ik nog niet, dus geef ik liever het originele bestand
Ik ga waarschijnlijk ook 5 euro vragen per foto. (op groot formaat zonder logo)
Nicole21
Geplaatst: 19-03-15 19:43
Mijn tarieven zal ik zo hier neer zetten! Heb er even een duidelijk bestandje van gemaakt!
Klein probleempje: mijn laptop is vanmiddag ter reparatie weggebracht! . Heb nog wel een computer, maar daar staat photoshop heel gek ingesteld, haha. Moet morgen even mijn vriend vragen of hij er naar wil kijken. Dus ben bang dat ze pas eind dit weekend klaar zijn..!
Nicole21
Geplaatst: 19-03-15 22:06
De prijzen van het afdrukken (met name op canvas) zijn inderdaad vrij hoog. Dit komt omdat ik de foto's laat afdrukken bij een professioneel bedrijf. Wanneer je canvas bij een standaard winkel (supermarkt bijvoorbeeld) laat afdrukken is dit enorm slechte kwaliteit.
Oh er zit wel een foutje in zie ik net! Ben wel héél enthousiast met de prijzen van de canvas geweest.. . Dit zijn andere prijzen .
De canvas prijzen zijn als volgt: 20 x 30cm * € 17,50,- 30 x 40cm * € 27,50,- 40 x 60cm * € 32,50,- 50 x 70cm * € 42,50,- 60 x 90cm * € 50,- 90 x 120cm * € 75,-
Ik heb inmiddels een paar grote favorieten die ik sowieso op origineel formaat wil, kan straks mn huis er mee volhangen, haha. Dus fotografen, dan weten jullie dat dat er nog aan komt! Maar, wil nog wel even van de laatste fotografen afwachten !
Ja ik wou dat ik ze af had, maar ik heb problemen met m'n computer! Mijn laptop is vorige week weggebracht en daar bewerk ik altijd op. Zou het nu op de computer doen maar daar opent hij de bestanden niet.. Ik doe m'n best ze zo snel mogelijk af te hebben! Excuus, baal er zelf ook enorm van!
Mijn hondje is gelukkig opgeknapt! We zijn nu de koffers aan het pakken voor een weekje weg! Volgende week weer thuis en dan ga ik met de foto's aan de slag.. Sorry dat het zo lang moest duren
En toen deed ie t niet meer pc is nog steeds niet helemaal in orde.... gewoon even contact opnemen met patriciaspictures@hotmail.com
Sting
Geplaatst: 15-04-15 16:34
Bedankt Patricia!
Volgens mij mis ik dan nog de fotos van 1 fotograve, of niet? Nicole geloof ik?
Nicole21
Geplaatst: 15-04-15 18:22
Sting schreef:
Bedankt Patricia!
Volgens mij mis ik dan nog de fotos van 1 fotograve, of niet? Nicole geloof ik?
Ja dat klopt! Ben er net mee bezig haha. Gisteren is mijn laptop weer teruggekomen (eindelijk), dus vandaag ben ik weer aan de slag gegaan. Jullie hebben ze vanavond/morgen!