Ik kom ook niet. Hoef uiteindelijk komend weekend niet te werken, maar onze oudste (Jesse 3 jaar) heeft net waterpokken gehad, en dat heel lief doorgegeven aan Sven(nu 12 weken). Dus dat is al wel 2 weken gebroken nachten en niet fitte kindertjes. Ben zeg maar nu: zo gaar als een klontje. Afgelopen vrijdag ook begonnen met werken 32 uur per week...Dus heb de pijp nu wel ff uit! Mocht ik last minute bedenken om wel te komen dan kom is samen met Ilse en Jonur en zal ik ook een pak sap oid meebrengen Maar zei ook tegen Ilse: Reken er maar niet op, als het wel zo is dan hoort ze van me!
Ik wens jullie in elk geval een hele fijne dag dan!
Poiuytrewq
Geplaatst: 23-10-14 10:11
Zal ik dan ook maar drinken meenemen ?
Quera je kunt met mij mee rijden? Ik kom vanuit Delft en Mootje kan evt. ook met de kleine man meerijden, kan twee kinderwagens kwijt.
Ilse en ik zeggen bij deze af. 2 uur enkel reis en dan nog niet de helft van de groep meeten is wel erg ver. Andere datum zijn we graag van de partij.
conejo
Geplaatst: 24-10-14 19:23
Ik zou het jammer vinden als het verzet word. Heb afspraken afgehouden en kantine gereserveerd voor een deel.
Maar ik snap het wel, al maakt het mij niks uit als we met een klein groepje zijn. Is ook wel gezellig en kun je makkelijker kletsen. Maar snap wel dat mensen doe ver moeten rijden het niet willen.
En mootje weet niet hoe oud je dochter is. Maar kan ze niet mee. Heb eventueel wel een pony die ze kan poetsen en op zitten/rijden is een heel brave d pony.
Ik heb er voor over om 2 uur te rijden, maar nie voor een paar mensen dat vindt ik gewoon jammer. Het lijkt mij reuze leuk en gezellig. Maar er zitten zoveel mensen in het topic en als we dan maar met 6 zijn... Daarvoor ga ik niet 2 uur rijden enkele reis.