Nee idd. Hoop dat het snel over is. Doe er elke keer groene leem op en veel rust en ze kan de hele dag rondstappen op het harde en zachte dus kan ze zelf kiezen wat ze fijner vind.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-14 16:44
Hier meer ervaring met pezen dan me lief is......succes daar......als je ergens op vast loopt kan ik je misschien nog een tip geven.
Zoals gezegd quartel, ik kom je graag helpen, maar kan echt pas last minute een toezegging doen...
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-14 18:45
Zou super fijn zijn....echt waar En anders was het gewoon een erg lief aanbod
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 12:20
Even ter info
Het staat er allemaal niet zo heel rooskleurig voor.
Puntje 1......VisiberTeam heeft zich terug getrokken. Zij zou de test in elkaar zetten maar heeft een tekort aan tijd blijkt nu. Jammer dat ze dit zelf niet even genoemd heeft hier.
Puntje 2.....Helaas zat ik zonder handvaten en heb een poging gedaan hierop terug te kunnen vallen bij Edith Louw die ook de schriktraining op zich neemt. Ook zij heeft het verder enorm druk en kan de test er niet bij gaan nemen (begrijpelijk want dat was ook eigenlijk de afspraak niet)
puntje 3.....ik heb precies nul vrijwilligers en ik kan ook niet op alle plaatsen tegelijk zijn. Zonder vrijwilligers is het gewoon in mijn eentje onmogelijk.
puntje 4.....er is ook nog niemand voor de catering.....veel beloftes dat wel maar geen concrete afspraken met wie dan ook helaas. Op basis van misschien kan ik niet bouwen namelijk.
De grondwerk demo hangt ook af van de gezondheid van het paard. Het laatste wat ik wil is die overvragen met achteraf een berg spijt.
Deelnemers zijn er voldoende voor zo ver ik het nu in kan schatten daarom is de rest dan ook zo jammer. Tenzij hier nog mensen zijn met goede ideetjes misschien.......en anders vrees ik dat het gewoon niet haalbaar gaat worden.
MoniqueT
Geplaatst: 29-06-14 12:25
Mijn oog valt zomaar op de topic-titel ... Schoonrewoerd ligt in Zuid-Holland, precies in het puntje tussen Gelderland en Utrecht. Maar (UT) klopt dus niet
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 12:26
MoniqueT schreef:
Mijn oog valt zomaar op de topic-titel ... Schoonrewoerd ligt in Zuid-Holland, precies in het puntje tussen Gelderland en Utrecht. Maar (UT) klopt dus niet
Ik denk niet dat dat echt heel erg belangrijk is
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 29-06-14 12:27
Oef da's balen... Ik ga kijken of ik iets kan verzinnen of iemand kan regelen die nog met ons mee wil. Wat moeten de vrijwilligers precies doen?
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 12:29
Ik heb zowiezo iemand nodig in de organisatie.......mensen die willen helpen om de bak steeds aan te passen......iemand die een beetje verstand heeft van zowel neckrope als betuigd......ofwel die de test in elkaar wil zetten. iemand die de catering wil doen....die aanwijzingen kan geven wat betreft de bak veranderingen....stallen toewijzen....parkeerbeheer....noem maar op
Door berichten als....ik ben eerst even op vakantie......ik antwoord je later.....en meer van dat zijn er gewoon echt veel weken verloren gegaan en dat is erg jammer. Nu word het allemaal erg kort dag namelijk want er moet meer gebeuren dan ik verwacht had. Ik dacht het geregeld te hebben maar helaas........soms lopen dingen nu eenmaal niet zoals je wilt.
Ik zit er ook nog een beetje mee dat ik zelf ook vreselijk druk ben met mijn eigen dingen. Ik had niet de sneltreinvaart verwacht hierin die er nu toch blijkt te zijn. Anders was ik hier ook echt niet aan begonnen.....
Paard is gelukkig weer OK Dus dat is goed voor de demo. Ik ga nog even mensen ronselen die mee willen helpen.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 12:44
Nou Maureen....gelukkig maar!!!! Dat is nog wel het aller belangrijkste hoor....dat je paardje weer ok is
Gypsy en maureen.....tof dat jullie even mee denken
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 29-06-14 12:56
En wat de test betreft, dat vind ik ook moeilijk hoor. Ik kan mijn paard recht opzij laten gaan, of zelfs op die manier over een object laten stappen, sturen en kort draaien, maar een noodstop maken vanuit galop gaat nog niet. En in galop heeft ze nog niet genoeg balans om figuren te draaien.
Mijn paard ben ik ook aan het trainen Maar heeft reining gelopen en die kan dat ook nog allemaal. Alleen heeft ze door het 2 jaar weidestaan bij haar oude eigenaresse wat minder evenwicht. Maar juist op een nieuwe locatie is dat leuk om te kijken waar we kunnen komen
Ik kan helaas, echt niet helpen.. En als je het verzet, zijn er dan geen vrijwilligers?
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 16:13
Misschien is verzetten ook een optie inderdaad. Mocht iemand zich melden die wil helpen organiseren dan kan dat ook nog bespreekbaar gemaakt worden. Ik heb geen idee of ik het zelf dan wat rustiger heb of juist nog drukker maar ik doe mijn best.
Dan zou het zeker pas na de zomervakantie gaan worden wellicht.
Quartel. Ik wil best helpen met organisatie. Maar dan rijd ik niet zelf mee. En mijn plekje in de betuigde rubriek is zo gevuld.
Je kent mijm organisatie kunsten laat maar weten
Wranglerbutt
Geplaatst: 29-06-14 17:34
Verzetten zou mij wel goed uitkomen.... Ik kan de 26e waarschijnlijk niet
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 17:39
Verzetten zal een laatste optie zijn denk ik. Als het half haalbaar is gaat het gewoon door. Ik ben nu in contact met smurfje......zij had pas nog iets heel erg leuks in elkaar gezet waar ik zelf ook aan mee gedaan heb. En dat was zeker heel erg leuk!!!! Even zien waar we op uit komen.... Voor de huidige datum hebben we kandidaten genoeg en nog wat reserve via het blad de Vrijruiter waar het ook al aangekondigd staat.
We gaan er even kei hard aan werken met iedere vrije minuut die we hebben. Ik zal zsm weer een update geven