Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen

Re: Bokkers omgeving Nieuw Balinge / Hoogeveen / Emmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:38

Jaa ik doe ook mee :) Vorige jaar had ik nog een jong paard maar nu een ervaren paard wat meer een springwonder is als de vorige haha! Alleen nog even ergens een bodyprotector regelen!

Leden betalen €10,-, Niet leden €12,50,-

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:49

Klinkt leuk zo een cross! Maar mijn verzorgpaard struikelt al over balkjes en ik ben er nog niet achter hoe ik dat kan oplossen :')

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:02

Ik heb het in de agenda staan om te gaan fotograferen :j

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 21:38

Ik heb het niet zo op crossen! Wel leuk om te kijken! :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:29

Oefencross in Hooghalen wilde ik graag mee doen, maar dat valt tegelijk met TREC Noord in Zwiggelte en die wil ik grager mee doen :+
De crossclinic en oefencross in Oenkerk van de zomer ga ik wel mee doen.

Weten jullie/ze trouwens ook zeker dat de routes van TREC Noord en de oefencross niet door elkaar lopen?
Aangezien Zwiggelte en Hooghalen niet bar ver van elkaar af zit.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:17

Het is niet echt in Hooghalen, het is op het defensie terrein van Assen, daar mag je ook niet zomaar op. Dus wees daar maar niet bang voor ;)

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:53

Wat een rust hier ineens!!

Vandaag een nieuwe rijbroek gekocht, laarzen weer gepast en cap weer gepast, en het past ook nog :') wonderbaarlijk na een zwangerschap whahah! Ik heb er zin in :):)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:56

Veelplezier :) Hoe lang heb je niet gereden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 14:58

Veel plezier!

Ik zit mezelf al de hele dag op te vreten := over 2 uurtje moeten we op de kliniek zijn om mijn toekomstige paard te laten goedkeuren! Hoop zoooo dat die goedgekeurd wordt!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:01

Spannend, wat voor type paard is het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:03

Een duitse bruine ruin van 1,62 warmbloed 3,5 jaar.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:15

Ehhhhh, zo'n 2/2.5 jaar niet geloof ik haha. Dat word spierpijn!

Yvank ik duim voor je toekomstige paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:17

Ik had al spierpijn toen ik een keer half jaar niet gereden had _O- Alhoewel heb nu alweer bijna een half jaar niet gereden _O-

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:17

Yvank_ schreef:

Geen haflinger meers dus?
Ik hoop voor je dat hij goed gekeurd word!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:21

Horseland93 schreef:
Yvank_ schreef:

Geen haflinger meers dus?
Ik hoop voor je dat hij goed gekeurd word!

Nee lijkt er niet op he :Y)

Nee na 2,5 jaar geleden mijn toenmalige haflinger te zijn verloren en precies een maand geleden haar opvolger, is het boek haflingers voor mij besloten. Geen haflinger zal ooit aan hen kunnen tippen Sally was een prachtige leerpony en damella een echt ''once in a lifetime'' paard.

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:38

Aah dat heb je mooi verwoord,
Veel succes met je mogelijke nieuwe topper!

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:20

@Yvank_ En? Is ie goedgekeurd? :D

@Mvrdehaan, diep respect voor leraren! _/-\o_ Afgelopen week waren er Profiel Keuze Dagen op Stenden waarbij havo 3 en vwo 3 leerlingen workshops kwamen volgen van verschillende afstudeerrichtingen. Daarbij heb ik ook een workshop moeten geven, "Wat kost een paard?" :Y) , en dat was nog een behoorlijke uitdaging zeg! Ben wel trots op mezelf, ben geen presenteerwonder en ik heb me pas een uur van te voren voor kunnen bereiden omdat ik last-minute gevraagd was :') , maar wonder boven wonder heb ik 4 rondes lang 30 leerlingen 45 min. geboeid kunnen houden en actief mee kunnen laten doen! *\o/*

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:27

Nymphe schreef:

@Mvrdehaan, diep respect voor leraren! _/-\o_ Afgelopen week waren er Profiel Keuze Dagen op Stenden waarbij havo 3 en vwo 3 leerlingen workshops kwamen volgen van verschillende afstudeerrichtingen. Daarbij heb ik ook een workshop moeten geven, "Wat kost een paard?" :Y) , en dat was nog een behoorlijke uitdaging zeg! Ben wel trots op mezelf, ben geen presenteerwonder en ik heb me pas een uur van te voren voor kunnen bereiden omdat ik last-minute gevraagd was :') , maar wonder boven wonder heb ik 4 rondes lang 30 leerlingen 45 min. geboeid kunnen houden en actief mee kunnen laten doen! *\o/*

Ik vond presenteren juist leuk om te doen voor klasgenoten, kinderen, ouders ect
Ik was altijd "de klos" haha :')

Is hij nog goed gekeurd yvanka?

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 20:40

Nymphe schreef:

Goed gedaan zeg! :)

Fijn dat er respect is! Dan weet ik ook direct weer waarom ik voor de 4e avond deze week tot ws een uurtje of 22u aan het werk ben en morgen schoolfeest tot 23u, dus heb m'n uren wel weer gemaakt dacht ik zo... ;)

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:20

@Horseland93 Was het maar alleen maar presenteren, ik moest ze in groepjes laten uitrekenen wat een 4-jarige KWPN ruin, ingereden tot L-niveau en met gemiddelde kwaliteiten/stamboom vanaf geboorte allemaal heeft gekost. En dan daarna hun uitkomsten vergelijken en samen bespreken en vervolgens maakte ik een lijstje op het bord met gemiddelde bedragen die ik samen met mijn lerares gevonden had. Moraal van het verhaal: een paard kost meer dan hij opbrengt en wil je er geld mee verdienen dan moet je heel wat doen.
Bij de ene groep hoefde ik weinig aan te sporen en werden er tot in detail kostenposten gevonden en waren er bet-weters die vonden dat ze alles beter berekend hadden dan ik en het laatste woord moesten hebben. En bij een andere groep moest ik er weer voor zorgen dat ze is wat durfden mee te doen, antwoord te geven, kostenposten op gingen schrijven en om schattingen te maken. Echt, wat een verschillen zeg, en dan moet je dus ook steeds die kinderen op een andere manier aanpakken om er uit te krijgen wat er in zit of om ze in te tomen. Het was echt een uitdaging, maar ik weet nu wel dat ik het er goed vanaf breng als het moet ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:31

jaaaaa goedgekeurd!

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:32

Nymphe schreef:
@Horseland93 Was het maar alleen maar presenteren, ik moest ze in groepjes laten uitrekenen wat een 4-jarige KWPN ruin, ingereden tot L-niveau en met gemiddelde kwaliteiten/stamboom vanaf geboorte allemaal heeft gekost. En dan daarna hun uitkomsten vergelijken en samen bespreken en vervolgens maakte ik een lijstje op het bord met gemiddelde bedragen die ik samen met mijn lerares gevonden had. Moraal van het verhaal: een paard kost meer dan hij opbrengt en wil je er geld mee verdienen dan moet je heel wat doen.
Bij de ene groep hoefde ik weinig aan te sporen en werden er tot in detail kostenposten gevonden en waren er bet-weters die vonden dat ze alles beter berekend hadden dan ik en het laatste woord moesten hebben. En bij een andere groep moest ik er weer voor zorgen dat ze is wat durfden mee te doen, antwoord te geven, kostenposten op gingen schrijven en om schattingen te maken. Echt, wat een verschillen zeg, en dan moet je dus ook steeds die kinderen op een andere manier aanpakken om er uit te krijgen wat er in zit of om ze in te tomen. Het was echt een uitdaging, maar ik weet nu wel dat ik het er goed vanaf breng als het moet ^^

Wauw ik vind het wel knap hoor, dat je er zo goed vanaf hebt gebracht,
Ach ja soms heb je van die groepen, waarbij je jezelf afvraagt, wat doe ik hier?
Of van die groepen die denken dat ze zelf wel kunnen presenteren omdat zr het toch wel beter weten ,,

Maar juist dat maakt het leuk vind ik :p
Tis wel een intressant onderwerp, het het wel willen zien haha :D
Dus ben je er volgend jaar er weer bij

MarshaAldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:33

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:33

Yvank_ schreef:
jaaaaa goedgekeurd!

Yeee gefeliciteerd,
Nu lekker gaan genieten!
Succes