Mijn lens stelt net iets te ver naar achteren scherp zie ik, maar tussen die 1000 foto's die ik gemaakt heb valt nog wel wat degelijks te vinden. Heb al bijna 3 foto's voor elk paard geloof ik
astriidj
Geplaatst: 01-04-14 14:17
Kun je 'm niet eens na laten kijken bij een fotozaak? Geloof dat ze dat vaak wel bij kunnen stellen
Azmay
Geplaatst: 01-04-14 14:18
astriidj schreef:
Kun je 'm niet eens na laten kijken bij een fotozaak? Geloof dat ze dat vaak wel bij kunnen stellen
Ik kan mijn camera zelf instellen kwam ik achter, dus moet er gewoon even wat tijd in steken. Is alleen lastig als je op de bank ligt met 38,5
Ik heb op de site bij de fotografen een paar kiekjes toegevoegd van de fotografen . Dit weekend heb ik wat meer tijd, dan hoop ik dat ik nog een groot deel van de foto's kan afwerken!
Ah, ik wil zo graag beginnen aan de foto's, maar moet eerst die van vorige meeting afwerken + het is nu nog zo een mooi weer dat ik er nog even van wil genieten
Ik heb er nog niets op staan Ik ben nu bezig met te selecteren, hopelijk kan ik er de komende paar dagen goed aan doorwerken.
astriidj
Geplaatst: 08-04-14 16:13
Klopt van Blits krijg je nog foto's van mij! Heb (helaas) ook nog andere dingen te doen dan alleen foto's bewerken. Foto's komen er zo snel mogelijk aan