Oehhhh krijg er steeds meer zin in!!! Nee, tof echt leuk! En ren galop vind Hope erg leuk, dus gaat helemaal goed komen!! (Zolang er geen omgevallen vuilnisbakken liggen, of opvliegende vogels uit een sloot is ze zeer braaf hahaha )
Dat moet wel goed komen. Ik neem mijn camera iig mee in de auto en beslis ter plekke of ik hem meeneem...heb hem nog niet zolang en hij is niet verzekerd.
AfricanLady
Geplaatst: 07-03-14 21:01
Lijkt me erg gaaf daarom ben ik ook blij met westernzadel ik kan me vasthouden haha wow komende week wordt het echt prachtweer begint morgen al echt gaaf !
Haha ben wat aan het denken wat ik morgen aantrek denk gewoon trui en eronder shirt en bodywarmer erover heen heb ik genoeg keuze heb wel een jas bij me maar dat is alleen voor erheen die trek ik met de rit niet aan denk ik haha ben altijd want bedenkerig over mij kleding hihi
Ik had vorige keer een shirtje met korte mouwen, blouse en bodywarmer maar ik kreeg het wel erg warm en toen was het iets kouder zelfs. Morgen verwachten ze 17 graden.
De rit is pittig dus je krijgt het warm. Ik denk idd dat ik een shirtje (korte of lange mouwen ben ik nog niet over uit) met bodywarmer eroverheen aan trek...
Oke bedankt dit helpt in mijn keuze haha ! Dat de rit pittig is vind ik niet erg ik hou van snel en crossen Vind het alleen minder als ik op een paard zit dat veel schrikt, struikelt of ervandoor gaat haha Dan ben ik wel snel bang ben daar nog niet helemaal overheen sinds mijn ongeluk maar als ik op een paard zit wat bovenstaande niet heeft durf ik veel een bokje vind ik niet erg als ik de controle maar heb en een rem
Ik doe tshirt met niet te dik vest aan en bp erover. Kan ik altijd mouwen opstropen. Heb niet eens mn laarzen meer dus maar de chaps weer uit de stof trekken