Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
heidy_wilco schreef:Op die tweede lijkt wel een hoofd te zitten. Een vrouw. Maar dat kan ook komen door bakstenen.
lor1_1984 schreef:heidy_wilco schreef:Op die tweede lijkt wel een hoofd te zitten. Een vrouw. Maar dat kan ook komen door bakstenen.
das ook de reden dat ik twijfel, het lijkt een gedaante, maar kan ook een vlek zijn met net daarboven ietwat raar geplaatste bakstenen.
Die eerste foto heb ik echt de rillingen van over m'n rug lopen, die zit me absoluut niet lekker.
_Priscilla schreef:heidy_wilco schreef:
Maar als ik naar GB ga verhuizen wil ik ooit eens zo'n huis bezitten. En het liefst dat ik hem vervallen krijg. Dat vind ik het leukste, en je komt nog eens voor verrassingen te staan!
jij bent echt gek![]()
word alleen al doodsbang van die foto's haha
heidy_wilco schreef:lor1_1984 schreef:das ook de reden dat ik twijfel, het lijkt een gedaante, maar kan ook een vlek zijn met net daarboven ietwat raar geplaatste bakstenen.
Die eerste foto heb ik echt de rillingen van over m'n rug lopen, die zit me absoluut niet lekker.
Bij die eerste kan ik hem zelf niet eens zien. Recht zij je?
lor1_1984 schreef:Dan kom ik alvast niet op visite.
Ik blijf echt ver weg van dergelijke plaatsen.
Op landgoed Veldwijk in Ermelo heb/had je overigens ook een aantal panden waar het flink spookt, daar kom ik ook niet als het niet nodig is.