Ik weet nog niet of ik met de trein ga of met de fiets. Wij spreken gewoon af om tien over twaalf bij de kaartjesautomaat aan de kant van de albert heijn
Ik heb er echt zin in.....Willie is de hele dag thuis dus geen zorgen over Dana. Ze heeft zojuist frietjes op...tja....soms is het aanstel soms is het echt. Vanmorgen was ze echt ziek, ze wilde helemaal niks. Maar goed er zit weer wat in, wie weet morgen weer Ik ga morgen vroeg maar eerst vlaaien halen...voorkeuren??
De kogel is door de kerk! Gisteren zag ik hem al een beetje aankomen. Mijn moeder is te ziek geworden om morgen zo ver van huis te gaan(heeft vorm van beenmergkanker en lijkt nu een infectie opgelopen te hebben), terwijl er pas later op de dag iemand bij haar arriveert. Ik zou vroeg moeten vertrekken om op tijd aanwezig te zijn en dit durf ik niet aan.
Helaas, want ik had jullie allemaal graag willen ontmoeten(eindelijk eens) en ik had Pepper een knuffel willen geven en Desert een kusje. Natuurlijk had ik ook willen zien hoe groot de kleine schatjes van Sandra al zijn geworden, als is groot een groot woord in deze.
Ik verwacht dus heeeeeeeeeeeeeeel veel fotospam hier en hoop dat het een volgende keer echt gaat mee zitten!!!
NorwayFjord
Geplaatst: 10-01-14 21:23
Heel veel sterkte! Die foto's komen vast wel goed!