Meiden ik ben er nog over aan het nadenken. Ligt eigenlijk een beetje aan mijn situatie dan, als ik zwanger ben denk ik dat ik misschien wel kom. Maar als het nog niet raak is tegen die tijd weet ik niet of ik het dan trek om allemaal blije dikke buiken en beebs te zien. Misschien heel egoïstisch, maar t ligt daar echt een beetje aan.
Lieke dan bekijk je dat tegen die tijd. Het heeft voor jezelf geen nut om je daar nu al druk over te maken. Het duurt nog bijna 2 maanden voor het zover is
fanci_mike
Geplaatst: 11-11-13 18:56
Zondag 5 januari:
Lieneke - onder voorbehoud Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker) Iris - onder voorbehoud (gezien gezondheid ) Daan en ml + pluus ovb dat ml niks plant op die dag....
Daan komt ook De laatste meet dat pluus en Sven baby zijn
Patriciavt
Geplaatst: 12-11-13 14:54
Mijn vent is ook mensenschuw (joh dat meidengedoe is toch niets voor mij ) maar ik hoop dat ik ML ook mee krijg Genoeg mannen om mee te kletsen zo te lezen Hij vond het iig leuk toen ik zei dat Suus ws ook komt
haha mijn man is een einzelganger, kan met iedereen banketstaaf maar vermaakt zich alleen prima. Die gaat wel mee, wij doen sowieso bijna alles samen in de weekenden omdat hij alleen dan thuis is en hij heeft verder toch niet veel te doen.
Helemaal gezellig :D: zin in!!!
Askim
Geplaatst: 16-11-13 20:47
Meiden dacht zo eens.
we hebben allemaal zoveel spullen die we kwijt willen of juist spullen die we nodig hebben
hoe dachten jullie erover om een verkoop/ruiltafel neer te zetten met spullen die je wil ruilen of verkopen.