Sorry allemaal, voel me de laatste tijd niet lekker.. griep zit op de loer denk ik.
Kindjes hebben ook al gespuugd.. Huis des bacterie hier..

Als ik tijd heb zal ik vanavond wat doen en anders morgen avond.. even weinig puf voor alles.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elmars_Floor schreef:ja marcella ik wil er wel gebruik van makenen voor de modellen ook makkelijker en overzichtelijker. Tenminste dat vond ik toen ik tijdens een meeting model was.
![]()
Sorry allemaal, voel me de laatste tijd niet lekker.. griep zit op de loer denk ik.
Kindjes hebben ook al gespuugd.. Huis des bacterie hier..![]()
Als ik tijd heb zal ik vanavond wat doen en anders morgen avond.. even weinig puf voor alles.
Blitz22 schreef:Elmars_Floor schreef:ja marcella ik wil er wel gebruik van makenen voor de modellen ook makkelijker en overzichtelijker. Tenminste dat vond ik toen ik tijdens een meeting model was.
![]()
Kindjes hebben ook al gespuugd.. Huis des bacterie hier..![]()
beterschap, ik zal eens kijken wat ik kan doen... waarschijnlijk hoor ik vrijdag of ik eruit lig of volgende week nog een keer mag komen werken... en als dat niet zo is heb ik tijd genoeg hahah