ik denk dat ze toch wel een beetje een route hebben? dan zou ergens op een punt wat bijvoorbeeld bereikbaar is met de auto een fotograaf ons kunnen opwachten en dan enkel op dat punt foto's maken
ik rijd sowieso met spijkerbroek, maar met mijn timberland schoenen en een warme rijjas want het zal wel fris zijn
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-13 11:52
Ik ga idd gewoon in spijkerbroek, daar rij ik namelijk altijd in. Blouse heb ik ook wel maar misschien dat die te koud is. Laarzen heb ik helaas nog niet, daar moet ik nog voor sparen...maar eerst spaar ik voor wat anders.
Ik trek denk ik gewoon mijn rijbroekie aan , rijschoenen eronder. Tsja ik ben nu eenmaal engels rijden gewend
Rennie89
Geplaatst: 07-10-13 11:59
ik rijd bijna nooit meer met mijn laarzen die ik in usa heb gekocht ik mis dan toch een bepaalde grip in de beugels vandaar dat ik met bergschoenen rijd
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-13 12:01
Dat kan ook hoor, maakt helemaal niets uit. Ik zit alleen comfortabeler in een spijkerbroek in een westernzadel...steviger.
Oh wat jammer Renee!! Ik wil zo graag mooie laarzen...
Aanvullende informatie: * Wij hanteren een gewichtslimiet van 100 kilogram. * De buitenritten kunnen -tenzij anders vermeld- plaatsvinden bij een minimum van 3 personen. * Het strekt tot de voorkeur om tijdens de buitenritten een rijbroek of spijkerbroek en rijlaarzen of stevige schoenen te dragen. * Het dragen van een veiligheidscap is verplicht. * Wij kunnen u -indien gewenst- een veiligheidscap ter beschikking stellen. * De foto’s die tijdens de buitenritten worden gemaakt kunnen worden gebruikt voor reclamedoeleinden.
ik vind die bonte heel erg leuk! benieuwd hoe die qua karakter is ik stap sowieso overal wel op, heb daar niet zoveel moeite mee, maar vind een fijne vlakke galop wel een pré
Er worden fotos gemaakt met een spiegelreflexcamera. Hij stopt dan even en dan moeten wij aan komen stappen. Dan gaat hij fotos maken. Bedoelen jullie zo een grote bonte? Dat is breezer die heeft ook op de horse and hunk calender gestaan