Wie wil er met mij een weekend naar Drenthe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:18

Maar je had ook al eerder aangegeven dat je iedereen wou kennen en dat gaat niet lukken in een westernweekend.
Komen genoeg mensen die je niet kent en kans is er dat het niet klikt
Er zullen zowiezo 18 mensen in zo weekend zitten

_PatriciaH

Re: Wie wil er met mij een weekend naar Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 12:29

Daar heb ik ook duidelijk al veel eerder hier in het topic uitleg op gegeven dat dit niet zo was, niet weer dingen gaan ophalen wat al besproken is.

Graag wil ik het hier gezellig houden en hoor ik wie er nog wil kennis maken en kan op 15 september!

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:29

Gezellig hier :P

Ik kan de 15e wel denk ik. Ligt eraan of ik nog weg ga met mn paard. Dat weet ik pas kort van te voren.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:57

Zoek schreef:
Daar heb ik ook duidelijk al veel eerder hier in het topic uitleg op gegeven dat dit niet zo was, niet weer dingen gaan ophalen wat al besproken is.

Graag wil ik het hier gezellig houden en hoor ik wie er nog wil kennis maken en kan op 15 september!

Jij begint anders gelijk dat ik dingen wil overnemen wat duidelijk niet zo is.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 20:19

doei Andrea :evaw: :evaw:

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:41

Gezellig hier

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 20:48

Ja Willemieke dat wil ik helemaal niet! Ik wil graag weg met gezellige mensen....

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:03

Ik had me ook ergens in het topic gemeld maar ik wil zeggen dat ik niet meer mee ga @Zoek je woont ook te ver voor mij om even heen te gaan om kennis te maken.
Ik wil er wel bij zeggen ik snap niet dat het perse bij jou woon plaats moet om mensen te ontmoeten die ook willen er komen ook mensen uit het andere kant van het land.
Succes veder

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 21:09

Jammer Chantaliiejj...het hoefde niet perse bij mij thuis maar iedereen stemde een aantal maanden geleden toe dat het oké was bij mij thuis dus toen besloten het hier te doen?
Jammer dat er nu mensen afvallen maar hoop toch nog mensen over te houden die wel serieus zijn en kennis willen maken, en dit hoeft echt niet bij perse mij thuis!

Als er nog een paar mensen over blijven roep maar een plek en datum wat ons allemaal past, was hier al een beetje bang voor en hoopte gewoon op een leuke ontmoeting en een leuk weekend kamp!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:49

Als het zo moet heb ik al geneens zin meer om mee te gaan, want dit heeft andrea mij ook al eens geflikt maar dan via facebook. Inderdaad dat ik me aanstel en nog veel moet leren en nog maar klein kind ben.

Kom op zeg, je loopt hier ook al een topic te verzieken. JIJ moet nog veel leren en vooral in sociale aspect dat je mensen hun keus moet respecteren. Accepteren hoef voor mij niet, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar daardoor hoef je geen heel topic over te gaan nemen en te vertellen hoe iemand het wel even moet doen. Zoek is ouder dan jou Andrea en die beslist hier toch echt zelf over.

Als je zo graag een topic over wil nemen maak je zelf maar een topic over een meeting!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 17:23

Dank je wel xDaantjxx voor je bericht.

Jammer dat we er nu door dit zo'n fijn gevoel aan over houden terwijl ik er gewoon een leuk weekend van wilde maken!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:05

Ja inderdaad. Mja dat begrijpt Andrea helaas niet ook al is het vaker aangegeven dat ze de boel verziekt etc

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:24

@Danielle veel mensen hadden dat in het topic al tegen jou aangegeven want je zei iets in de richting van ja ik zit ergens mee maar wil eigenlijk niet zeggen en veel mensen vroegen ernaar en ik ook.
En uitendelijk zei je het toch en las ik weer in een ander topic dat we je pushte om het te zeggen.

En ik dwing je nergens toe om iets te doen en ik neem het al helemaal niet over.
En in het begin was er veel onduidelijkheid dus gaf ik tips maar dat is dus niet overnemen.
Je gaf ook wel 2x per pagina aan dat je eerst mensen wou ontmoeten voor je een weekend wou doen prima maar moet je het zo vaak aangeven gelijk als iemand aangaf ja ik wil wel mee eventueel kwam er gelijk bovenop ik wil eerst een meeting doen en dat stuk of 10x in totaal.
Dat je het zo vaak zei heb ik idd wat van gezegt want zo kom je heel streng over.
Verder vind ik idd de plaats wat vervelend voor de mensen die iets noordelijker komen.
Want het zou eerst in het midden.
En toen zei je maar dan moet ik zolang rijden.
Oke het is jou meeting maar het moet voor iedereen wel bereikbaar zijn.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:29

Ik ga er verder niet teveel op reageren om het hier netjes en gezellig te houden maar idd ik wilde graag eerst meeten, veel mensen gaven aan het leuk te vinden mee te gaan maar ik wilde graag van te voren weten wie er dan met mij mee zou gaan omdat ik daar toch mee op een kamer zou komen (dat was de opzet, iemand met mij mee gezellig het weekend door brengen en samen op de kamer zodat ik niet alleen was).
Helaas is de eerste keer dat ik ging niet zo bevallen met diegene waarmee ik mee ging en op een kamer sliep dus wil graag kennismaken voordat ik weer met iemand zit waarmee de klik er niet is :o .

Verder was iedereen het er mee eens dat het Utrecht of Amersfoort zou worden met afspreken, toen heb ik aangegeven dat ik van beide plaatsen heel kort af woon en of iedereen het anders gezellig vond om bij mij wat te drinken en eten.
Ik heb daar goede reacties op gehad, alleen jij gaf aan dat het te ver weg was en je niet kon komen waarop ik aangaf dat als we het bij jou in de buurt zouden doen dat het dan voor mij weer ver weg zou zijn, en dat iedereen dus wel moet reizen en je nooit ergens in het midden zou kunnen uitkomen.
Het was dus niet zo dat ik niet wilde reizen om met iemand af te spreken, ik wilde het juist extra gezellig maken om het bij mij thuis te organiseren met lekkere hapjes en drankjes omdat we dan veel goedkoper klaar zouden zijn....was dus en goed bedoeld aanbod van mijn kant ;)

Iemand die niet geschrokken is en alsnog mee wil :D _O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:01

Utrecht of Amersfoort had ook best geweest

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 11:11

Dan lees je weer niet goed, jammer.
Ik woon nog geen half uur van beide plaatsen af dat er daarom besloten was het bij mij thuis te doen!

Nogmaals en ik hoop dat het netjes over komt want zo bedoel ik het ook, maar zou je alsjeblieft niet meer in mijn topic willen reageren Andrea, jou post geven geen toevoeging op mijn doel! Dank je wel :wave:

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:27

In het begin hadden we over die plaatsen dus ik lees niet verkeerd hoor.
Ik mag reageren in een topic als ik het wil.
Hoop dat het netjes overkomt want zo bedoel ik het idd ook.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:12

Ik wil nog steeds graag mee en andrea dat ik gezegd heb van: wel niet wel niet en later gepushed dat vind ik echt de grootste onzin.

Ik zie wel. Wil wel graag meeten de 15e trouwens :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 12:17

xDaantjxx schreef:
Ik wil nog steeds graag mee en andrea dat ik gezegd heb van: wel niet wel niet en later gepushed dat vind ik echt de grootste onzin.

Ik zie wel. Wil wel graag meeten de 15e trouwens :)

Gezellig!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:50

Was bij jou thuis toch? 10 euro voor wat hapjes enzo. Kan mn oom ff vragen of ie me dan uiteindelijk kan terug brengen en maybe ophalen ivm ov dat niet geldt in het weekend -fl-

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 13:12

Klopt, gezellig!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 13:44

_Jody_ schreef:
Jah is nu wel erg stil geworden indd, je zou nu t kan ik toch wel verwachten dat Iedereen weer terug is van vakantie...... De 15e kan ik wel, al hoewel ik dan wel moe zal zijn van de ck de 2 dagen daarvoor :=

anneM_Ajax schreef:
Gezellig hier :P

Ik kan de 15e wel denk ik. Ligt eraan of ik nog weg ga met mn paard. Dat weet ik pas kort van te voren.

Wilde jullie nog gezellig meeten?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 14:00

En anders kunnen jullie ook hier komen naar het Noorden, want dan kunnen we een buitenrit met zn 4en gaan doen bij de manege waar ik altijd op kamp ben geweest. Dat is een 4 of 5 sterren manege.
Anders moeten jullie je nummer ff geven in een pb en dan gaan we ff een groepsapp ;)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 14:12

Zondag 15 sept: Zoek (Patricia) - snoopydogy (willemieke) - xDaantjxx (Danielle) - _Jody_ (Jody_ - Barendshoeve (Patty)- EliseBrouwer

Op het lijstje stonden er nog meer!!
Hoop dat we alsnog er een leuke meeting van kunnen maken.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 14:40

hoop het ook hoe laat en waar gaan we het nu doen