Voorlopig is het nog niet nodig om er 2 van te maken. Maar op zich vind ik het ook prima om die ene meeting naar de Maas te verplaatsen? Is ten keer wat anders!
_R_G_
Geplaatst: 07-05-14 13:19
Idd handig om het een beetje klein te houden, zeker als paard niet helemaal mee werkt kan 1 foto al een flinke tijd duren hihi
Ik heb even in de kast gekeken, heb een jurkje en een shirt die nog wel van pas kunnen komen en dan die trouwjurk (met bijv. Een rode cape en n mand) Mijn ouders hebben ook van die schapenbontjes die kan ook ipv een zadel met een dekensingel. zal zo foto's plaatsen. De trouwjurk zitten wel vegen op van het zadel die er niet meer af gaan
_R_G_
Geplaatst: 08-05-14 17:47
Zal even de foto's uploaden, zit nu toch ziek thuis haha
Deze blouse, kleur vertekend een beetje hij is beige maar wel een leuke barok uitstraling. Foto, Foto (heb er iets zwarts onderaan) Bijvoorbeeld samen met zo iets krijg je een beetje dit idee *Dit Jurkje kan ik ook meenemen, komt tot de knie. *Zo'n bontje hebben we nog. *Zo'n cape vind ik heel gaaf dus die wil mama wel voor me maken.
De trouwjurk heb ik nog, en nog een zwarte gala jurk. Mijn ouders gaan dit weekend naar Frankrijk, die gaan daar allemaal leuke antiek winkeltjes en rommelmarkten af dus mam zal vast wel met wat dingen terug komen met kant of bont.
Zo kunnen we met z'n alle vast wel wat bij elkaar sprokkelen
Zo'n korset heb ik er ook twee van, die had ik ook al in de planning en ik dacht aan een lange wijde rok, weet alleen niet hoe Cait daarop reageert dus dat ga ik nog even testen.