Ik wacht ook een nieuwe meet af bij Tien. Helaas maar ik denk dat we de juiste beslissing nemen. (zit er aan te denken om zondag dan maar vast op vakantie te gaan...)
Ik maak me niet zo druk om de warmte. Voor zowel mij als Emma. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat heb gedaan toen ze nog kleiner was? In rompertje legde ik haar dan in campingbedje buiten. Geen wanklanken. Maar misschien ligt het aan geboortemaand (en dus leeftijd van kindje)...
Nee maar ze hebben parasols en partytenten daarvoor uitgevonden toch. Ik zou denken, waar een wil is, is een weg. Maar wellicht kijk ik er anders of gemakkelijker (te?) tegenaan.
Hoe dan ook.... Jammer dat het niet doorgaat !
Henla
Geplaatst: 17-07-13 14:13
Tuurlijk zijn jullie welkom! Gezellig Had de zondagmiddag toch al vrij gehouden Zal eens kijken of ik er nog een parasol en stoelen bij kan regelen bij de buren. Volgens mij gaan die toch op vakantie het weekend
Nanka ook? En de rest die hier heen wil komen is ook welkom.
Ik heb hier een parasol liggen die ik wel mee kan nemen en heb ook wel een voet ervoor. Die moet je vullen met water dus die kan ik wel legen en in de kofferbak leggen, hoeven we hem alleen bij jou te vullen.
Ik heb zelf niet genoeg ruimte in de tuin voor iedereen.Tenminste, niet als we de kindjes in de gaten moeten houden eneen badje erbij. ondanks parasol e.d is dat niet te doen. En op de boerderij is weinig shaduw, dus dan loop je in de volle zon met de kindjes om dieren te kijken.
Dus nee, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er kindjes of mama's zonnesteken oplopen.