moet ik voor bij ons op stal vragen? bodem is niet vd beste kwaliteit en er mogen nog steeds andere ruiters in de piste, maar dat is meestal geen probleem als ik eens rond ga op voorhand. Bij ons betaal je namelijk per paard en niet per uur.
Ik wacht nog op antwoord van Lien. Eens horen of haar locatie eventueel kan? Ik wil vandaag of morgen zeker de locatie vast hebben. Dan kunnen we het definitieve aantal personen weten tegen zondag. Een week op voorhand is geen grote luxe vermoed ik.
Als de locatie vast ligt dan kunnen we tenminste zien wie er allemaal wil en kan meedoen
Ik ken de eigenaar maar ben er al lang niet meer geweest gezien ik niet meer rij, zeg maar dat je via mij belt. P ieter is een hele vriendelijke mens, pisteverhuur is niet exclusief (kunnen pensionklanten meerijden), maar super bodem en super locatie. Prijs is 10 euro per uur, per ruiter.
Heb hem een mailtje gestuurd. Ik veronderstel dat hij overdag misschien werkt? Ik stoor mensen niet graag Anders bel ik hem morgen even.
Idra
Geplaatst: 30-10-13 15:19
(wat ik jammer vind is dat K ara blijkbaar bij J eroen D evroe lest tegenwoordig? Dat is niet echt mijn cup of tea dus ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd)
P ieter is vertegenwoordiger van L ambert-G eerkens H ipico dus die is veel op de baan, als hij kan neemt hij wel op.
Ochja ben nu al wat gewoon van de afgelopen clinics. Iedereen ziet het anders... S.imon vond dat ik mijn onbespierd paard veel te traag reed, J.acques vond mijn paard met rugproblemen te snel lopen...
Maar beide hebben ze ook wel wat nuttige tips gegeven. Als ze mijn paard eens niet afkraakt dan ben ik al blij