Idee is leuk, maar deze ronde sla ik over. Succes en veel plezier!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Misschien een idee om eerst een datum te kiezen nu?
Aangezien er mensen waren die zeiden als ik weet wanneer het is, dan meld ik me aan, en er ook al aangemelde mensen zullen afvallen als ze niet kunnen...
Vind het nu een beetje omgekeerd werken, maar kan mijn idee zijn.
Monster_tos schreef:HTM schreef:Misschien een idee om eerst een datum te kiezen nu?
Aangezien er mensen waren die zeiden als ik weet wanneer het is, dan meld ik me aan, en er ook al aangemelde mensen zullen afvallen als ze niet kunnen...
Vind het nu een beetje omgekeerd werken, maar kan mijn idee zijn.
We willen een datum kiezen aan de hand van de meeste stemmen. Om te zorgen dat er zoveel mogelijk mensen kunnen. Als je eerst een datum kiest kan het zijn dat je een datum kiest waarop heel veel mensen niet kunnen.
En ook voor de bokkers die al een relatie hebben: Het is geen dating/single middagHet is gewoon een gezellige meeting, ook om andere bokkers te leren kennen.
Seb8iaan schreef:We zijn er al druk mee bezig dames, alle hierboven beschreven punten zijn reeds bekend en proberen we voor zover mogelijk rekening mee te houden.
Naar buiten toe lijkt het misschien of er niets gebeurd, maar ik kan je vertellen dat mijn mailbox het daar niet mee eens is
HTM schreef:Seb8iaan schreef:We zijn er al druk mee bezig dames, alle hierboven beschreven punten zijn reeds bekend en proberen we voor zover mogelijk rekening mee te houden.
Naar buiten toe lijkt het misschien of er niets gebeurd, maar ik kan je vertellen dat mijn mailbox het daar niet mee eens is
Dan moet je niet gaan mailen![]()
Open gewoon een chat![]()
Communiceert sneller dan mail
Seb8iaan schreef:Ja chat werkt inderdaad sneller als iedereen ook continu op hetzelfde moment beschikbaar is, wat natuurlijk niet het geval is. Mensen hebben ook school/werk.
De vaart zit erin, dus denk dat het zo prima gaat.
Als er specifiek nieuws is, dan wordt dan vanzelf bekend gemaakt.
Seb8iaan schreef:Vestlandhest schreef:Bokt-Tweakers meeting?Klinkt leuk? Ik kom hier lekker op tijd achter
Voor specifieke info kun je dit topic natuurlijk even doorlezen. Voor vrouwen staat de inschrijving nog open, voor mannen (wegens grote belangstelling) niet.