Kou vind ik niet erg, maar ik ben gemaakt van suiker, (en Kathinka ook wel een beetje:P) dus mocht het echt pokke weer worden, weet ik niet zeker of wij komen.. maar dat laten wij dan uiteraard nog weten
En ik ga er gewoon vanuit dat het iig droog blijft en een beetje regen kunnen we nog wel tegen hoor!
is er al een definitieve deelnemers lijst? ik ben benieuwd met hoeveel aanspanningen we nu zijn
nobje
Geplaatst: 22-05-13 17:26
Het is voor ons best een eind weg dus ik hoop maar dat het weer nog een beetje bijtrekt. Als het echt met bakken uit de hemel blijft allen word het nog best heftig als je nergens kunt schuilen....
Onze tuigen hangen nog in de schuur vol modder, afgelopen maandag een zware rit in het bos gemaakt met hele slechte en zware paden. Hopelijk dat het zondag minder schoonmaken wordt.
Ik hoop dat het zondag droog is! Iemand anders rijdt namelijk voor ons en die gaat wandelen of fietsen als wij de route gaan rijden, maar als vies weer is hebben we dus geen vervoer
Mocht het niet doorgaan door de regen, is er dan ergens een route bekend? Wij willen hem wel graag rijden, gewoon om de simpele reden dat ze moeten lopen en het de laatste bosrit is die we kunnen maken voor 1 juni. Dan kunnen wij misschien op eigen houtje gaan als het een beetje uitgelegd wordt. Maar we hopen dat het gewoon doorgaat, want met een groep is veel leuker.
heartbeat999
Geplaatst: 23-05-13 08:44
ik meld me helaas bij deze af! jammer als het rot weer zou worden ik duim voor jullie dat de zon schijnt of elk geval droog blijft! ik kan helaas niet mee, ik heb last van schimmel overgenomen van de koeien en straks besmet ik) jullie paardjes nog! dus helaas volgende keer voor mij weet beter! have fun!
@Heartbeat, oliebol wat vervelend...! Maar verstandig besluit
Het lijkt erop dat het niet het handigste weekend is geworden.. Veel afmeldingen gehad. Inmiddels met 11 aanspanningen op de lijst, vijf op de reservelijst. Maar als het hard blijft regenen dan vallen er nog 4 aanspanningen af van de deelnemerslijst. En ik geef jullie ook geen ongelijk hoor
Wel zag ik dat de regenvoorspelling van 15mm naar 8,5mm is gegaan. Er lijkt hoop Zelfde als vorige keer doen? Zaterdag middag nog even overleggen of het doorgaat? Ik bekijk dan rond 14.00 uur hoe ze zondag voorspellen en op basis daarvan bepalen of we doorgaan of verplaatsen.
@Barney, mocht het uiteindelijk door het weer toch onverhoop niet doorgaan, weet ik nog wel een mooie route voor jullie, komt goed! Maar ook ik hoop uiteraard dat we zondag gewoon met z'n allen op pad gaan!
En hoelaat zouden ze eventueel aanwezig moeten zijn? Want wij zijn er sowieso al wat eerder, aangezien we 2 keer moeten rijden haha.
Michelle
Geplaatst: 23-05-13 12:16
@barney, de route kunnen we je wel uitleggen of we rijden zelf alsnog mee, alleen is mijn knol niet zo goed op conditie dat ik je bij kan houden denk ik hahahaha.
Gewoon mee rijden hoor, zo hard gaan B en P niet. In draf lopen ze rond de tien tot elf km per uur. Kan ook langzamer, zit een rem op . Ik hoop echt dat het doorgaat, het lijkt me super gezellig.
Maar een lichtpuntje is wel dat het vandaag heel slecht zou zijn. Maar hier is geen regen meer gevallen en er is regelmatig zon. Ik heb niet eens mijn jas aan gehad vanmiddag. Wie weet valt het zondag enorm mee.