Oh ik moet niet vergeten wat te gaan halen vandaag Heb er zin in meiden. Ik heb alleen geen spel om me ete nemen. Zijn er genoeg spellen? Of alleen Yatzee heb ik wel
ik heb een keuken dus het ter plekke maken is geen probleem hoe laat spreken we af dames half 8? ik moet ook nog even naar de supermarkt, dat stokbrood was lekker de vorige keer dus die ga ik ook ff halen met ze hoevelen zijn we eigenlijk????? ivm stoelen en tafel ruimte
Lekker cupcakes! Ik wou vandaag ook chocolade muffins maken, maar ik heb denk ik iets fout gedaan want ik kon er maar 7 maken, ipv 12 . En het zijn er nu alweer minder dan 7. Daarna heb ik nog pindakaas koekjes gemaakt en daar heb ik gelukkig wel een groot bord vol van. Dus die neem ik vanavond mee
Ik heb een leuke dag gemist zie ik! graag zou ik er de volgende keer (als het mij ook uitkomt) bij willen zijn. Als jullie dat ook goed vinden natuurlijk Helaas wonen ook mijn meeste vrienden aan de andere kant van het IJsselmeer wegens mijn vroegere studie of hun studies. En ik wil hier graag wel weer mensen willen leren kennen.
De bier en tieten wat uit komt op kinderen voor kinderen en de hoofdstad van Rusland waren toch wel de toppers hahahaha... Ach doen we levensweg in 2 groepen hahahaha....