VERVOLG MEETING Rockanje 17 MAART

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: VERVOLG MEETING Rockanje 17 MAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:44

Over drie dagen is de meeting en we hebben dus nog helemaal geen schema als ik het goed begrijp?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:24

Henke heeft mij vanmiddag een berichtje gestuurd met de vraag een schema voor haar te maken, aangezien het niet helemaal wil lukken.
Ik ben pas net thuis, dus ga er nu aan beginnen en zorg dat hij vanavond nog online komt.

De rest laat ik aan Henke over :+

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 23:02

Oké, hier het schema.

Afbeelding
http://img801.imageshack.us/img801/6930 ... ckanje.png (GROOT FORMAAT)

Het is een vrij lange dag geworden. Maar dit hoeft niet.

Gaan er losgooifoto's gemaakt worden? Dan zouden eventueel de mensen die meekomen een paddock kunnen maken. En dat zou de 20 minuten schelen tussen de portretten en de losgooifoto's.

De rijfoto's. Dat kan 1 voor 1, maar er kunnen ook 2 of 3 paarden tegelijkertijd gereden worden. Is met de vorige meeting ook erg goed gegaan! Scheelt ook weer heel veel tijd.

Wat jullie willen. Aanpassen is zo gedaan :)

Is er iemand die prikpaaltjes en lint mee zou willen/kunnen brengen? :)

Ik denk dat ik ook maar de beslissing neem qua locatie: Het wordt de Tweede Slag, Rockanje!

Eventueel adres voor de TomTom: Tweede Slag 7, Rockanje. (Kan geen postcode vinden)
Dit is een restaurant bij de parkeerplaats waar we gaan verzamelen!

Henke, is er naar iedereen een PB verstuurd ter bevestiging en het verzamelen van telefoonnummers? Van een aantal mensen hebben we een tijdje niks vernomen.

Wel zo fijn als er nú duidelijkheid komt, het is over 3 dagen al!
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 14-03-13 23:26, in het totaal 2 keer bewerkt

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 23:24

MandyR, ik heb net je bericht gelezen. Ik wacht even af wie er nu écht definitief meegaan. Dan zou ik altijd het schema nog kunnen aanpassen.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 07:07

Ik zou het wel fijn vinden als er met meerdere paarden tegelijk wordt gereden, zodat we bijvoorbeeld om 13.00 klaar zijn met de eerste groep en om 13.30 met de tweede groep kunnen gaan beginnen.
Het wordt anders wel een hele lange dag (mijn eigen paard wil ook nog wat aandacht van me :) )

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 07:34

Ik had me in eerste instantie 2 dagen geleden afgemeld omdat me paard niet goed loop maar zat later te denken dan neem ik toch mijn pony mee dus ik kom gewoon nog !

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 07:37

Jammer dat telkens dezelfde fotografen bij elkaar zitten. De bedoeling van de fotomeeting is niet alleen mooie foto's maken voor de modellen maar ook met elkaar in contact komen en waar mogelijk van elkaar leren.

Daarnaast is weeronline weer iets gezakt in positiviteit qua weer dus vraag me af in hoeverre alles doorgaat.

Even afwachten.

cornalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 07:48

Beste allemaal ik moet mij afmelden ben weer superverkouden en heb koorts.
En zoals de weervoorspellingen eruit ziet is
dit nietgoed im eindelijk op de knappen.(ben al vanaf dec aan het kwakkelen)
Mocht de meeeting verzet ivm het weer dan hoor ik het graag.
Sorry gr cornalijn en burberry

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 07:57

Okee Natasja :).
Ik moet er wel even bijzeggen dat ik pas in de middag kan komen want ik ga ook nog met feline mee naar magic van te voren om te helpen enzo, anders heb ik ook geen idee hoe ik er moet komen eerder! Hoop dat het niet zo erg is, anders moeten we ff kijken.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 08:30

Het schema ziet er goed uit Natasjja. Ik denk ook dat het rijden met meerdere tegelijkertijd kan ivm de tijd.

Ik heb in elk geval geen PB gehad en zou wel graag een telefoonnummer van de organisatie hebben. Verder zijn alle modellen wel bevestigd? Rumpleteaser had zich toch afgemeld?

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 09:00

Ik heb nogsteeds geen bericht terug van de reserves, wat vinden jullie? Zal mijn mijn stalgenoten vragen of nog wachten?

Pb's ga ik nu versturen, als ik morgen geen antwoord van die mensen heb ga ik ze proberen te benaderen op facebook of wat anders proberen..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:07

verography schreef:
Jammer dat telkens dezelfde fotografen bij elkaar zitten. De bedoeling van de fotomeeting is niet alleen mooie foto's maken voor de modellen maar ook met elkaar in contact komen en waar mogelijk van elkaar leren.

Daarnaast is weeronline weer iets gezakt in positiviteit qua weer dus vraag me af in hoeverre alles doorgaat.

Even afwachten.

Dit wordt nog veranderd! :)

Wilde voor nu alleen het schema klaar hebben. Vorige meeting heb ik de fotografen ook de middaggroep omgeruild.

Het weer ziet er inderdaad niet best uit!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:12

NESCAFE schreef:
Het schema ziet er goed uit Natasjja. Ik denk ook dat het rijden met meerdere tegelijkertijd kan ivm de tijd.

Ik heb in elk geval geen PB gehad en zou wel graag een telefoonnummer van de organisatie hebben. Verder zijn alle modellen wel bevestigd? Rumpleteaser had zich toch afgemeld?

Ah ik zie het! Ze heeft inderdaad afgemeld!

Zal het vanmiddag aanpassen!
Dan laten we ook alle modellen gewoon tegelijk rijden! Scheelt enorm in tijd.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:20

Wat ik niet helemaal begrijp is dat ik van Henke een PB heb gehad omdat ik mee kan doen als reserve
, ik heb gezegd dat ik wel wilde maar wel ovb het weer en dat ik er vervolgens niet bij sta :?

Maar laat het maar zo ik haak af de weersvoorspelling nu 90% kans op regen -O- , en de dag is mij te lang
aangezien ik ook nog een beestje heb staan die graag wat aandacht wil.
Voor wie wel gaan zal ik duimen voor een beetje zonneschijn en veel fotoplezier .

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:52

De dag kan zeker 2 uren minder. Als de mensen die meekomen een paddock opbouwen, lopen we 20 minuten in en zijn we ipv 12.20 om 12.05 klaar met losgooien. Dan gaan alle modellen tegelijk op de foto met de rijfoto's, dus dan ben je max. 12.30 klaar.

Dat scheelt al een uur.

Als de middaggroep dan om 12.30 verzamelt, beginnen we om 13.00u, zijn we 14.10u klaar met de portretten, als er dan wederom een paddock is opgebouwd beginnen we 14.15 met losgooien, zijn we 15.05u klaar, gaan alle modellen tegelijk weer met de rijfoto's beginnen zijn we max. 15.30u klaar.

Scheelt dus in totaal 2 uren.

Daarom had ik dat onder het schema gezet, dat er makkelijk ingelopen kan worden als het zo gaat.

Valiant, jammer. Ik heb van Henke niks ontvangen voor de rest wie er wél als reservefotografen mee gaan.
Ik kan het nog makkelijk veranderen, geen probleem.

Ik probeer er ook wat van te maken en dat hoop ik voor ieder goed te doen. Ik ga zo aan het nieuwe schema beginnen.
Misschien gaat het zondag niet door, het weer is niet gunstig, maar dan zou je altijd nog meekunnen als het verzet wordt. Net als Cornalijn heeft aangegeven.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 11:39

xhenkexspons schreef:
Ik heb nogsteeds geen bericht terug van de reserves, wat vinden jullie? Zal mijn mijn stalgenoten vragen of nog wachten?

Pb's ga ik nu versturen, als ik morgen geen antwoord van die mensen heb ga ik ze proberen te benaderen op facebook of wat anders proberen..

Ik heb anders gisteren gewoon gereageerd op je pb. Nu lijkt het net of er niemand heeft gereageerd, wat dus niet zo is :(

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 12:55

NatassJa schreef:
17 Maart

Fotografen:
1 - NESCAFE
2 -
3 - Verography
4 - Wildwings
5 - Erna_
6 - NatassJa
7 - Rhyddid
8 - RdLFoto
9 - KG_Images
10 -

Reserve fotografen:
1 - LynnDenise
2 - Lisa_H
3 - ValiantS (Afgemeld, gaat wel mee mocht het verzet worden!!)
4 -
5

Modellen:

1 - XxXchaXxX ipv Odenxia
2 - Cannie - http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7AFBAV4.jpg
3 - Seasons - KWPN hengst http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3494_n.jpg
4 - Tiahastrona ipv Sjolvir
5 - Estella81 - http://www.flickr.com/photos/85825254@N ... hotostream
6 - Kingloveyou - http://www.mijnalbum.nl/Album=CI4QWYLM
7 - felinehoi - http://s1202.beta.photobucket.com/user/ ... 8842780593
8 - CORNALIJN AFGEMELD (Gaat wel mee op eventuele volgende datum als zondag verzet zou worden!!)
9 - RUMPLETEASER AFGEMELD
10 - OLLIE AFGEMELD

Reserve modellen

1 - Caittom
3 - Karin_deB - Jewel - NRPS - http://img715.imageshack.us/img715/4021 ... 066747.jpg
4 - DebOraa - Shetlanders - Sjors & Bella
7 - Bella123: 8-jarige KWPN, vosmerrie: http://s1353.photobucket.com/albums/q66 ... bf0af2.jpg

Van de reservemodellen nog geen bevestigingen??
Reservefotografen?

Zijn er PB's verstuurd naar de mensen die in het schema staan?

Waarschijnlijk is het allemaal alsnog voor niets:

Zondag: Zonneschijn (20%) Neerslagkans (90%) Minimumtemperatuur (1/3°C) Middagtemperatuur (7/8°C) Windkracht (4 Bft)

Met dat weer ga ik natuurlijk niet op een strand staan :D

Tiahastrona schreef:
xhenkexspons schreef:

Ik heb anders gisteren gewoon gereageerd op je pb. Nu lijkt het net of er niemand heeft gereageerd, wat dus niet zo is :(

Ga/kun/wil jij wel mee als model? :)

Heb net namelijk het schema aangepast, heb je ertussen gezet.

http://img42.imageshack.us/img42/1124/bokts.png
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 15-03-13 13:23, in het totaal 2 keer bewerkt

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:02

Ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen gaan prikken.

Er moeten teveel dingen op het laatste moment geregeld worden. Er is nog vrijwel niks bevestigd, geen telefoonnummers uitgewisseld, welke modellen/fotografen kunnen er écht mee, prikpaaltjes en last but not least, het weer... Het is over 2 dagen al, Henke moet het zelf beslissen, het is haar meeting, maar zo gaat het niet werken.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:08

@NatassJa geeft niet hoor, alleen wel jammer dat alles zo rommeligen onduidelijk/laat loopt
het is dat jij het nu weer oppakt.......Ik hoop niet dat je werk voor niets is.
Mocht er een andere datum komen hou ik me aanbevolen .

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:18

valiantS schreef:
@NatassJa geeft niet hoor, alleen wel jammer dat alles zo rommeligen onduidelijk/laat loopt
het is dat jij het nu weer oppakt.......Ik hoop niet dat je werk voor niets is.
Mocht er een andere datum komen hou ik me aanbevolen .

Inderdaad, heb een beetje een deja-vú gevoel :')

Heb het er in ieder geval bijgezet, mocht de datum veranderen, dat jij wel meegaat naar de volgende datum :)

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:19

Thanks ! En ik denk dat Ollie dan ook wel wil ! ;)

cornalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:34

yep ik ben voor een andere datum had er zo naar uitgekeken! Was met tex ook zo leuk dacht wacht even met foto's uitzoeken kan ik voor beide gelijk doen.
Andere datum op zaterdag is ook een optie hoor dan moet er gewoon even wat geschoven worden op.
Zo jammer van het weer,betere omstandig heden volgen :D .

En natas het is weer super dat jij het oppakt.....

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 14:21

nee ik kom niet, sorry, ik ga de 31e

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 14:41

Sorry zou het raar vinden als het verzet word omdat degene die het zou organiseren het zo laat pad organiseren in het topic van 31 maart is het nu al allemaal beter geregeld.
Het weer kan ik nog enigzins begrijpen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 15:06

Ik vind het ook vervelend dat NatassJa zich weer verantwoordelijk voelt om 'de boel te redden' . Ik had al zo'n voorgevoel dat dit (weer) ging gebeuren. Uiteraard hou ik me aanbevolen voor een andere nieuwe datum echter pleit ik dan wel voor een andere organisatie :7 . Ik zeg laat de mensen die zondag willen gewoon gaan en laat de verantwoordelijkheid om alles te regelen bij TS en dan kunnen de afmelders eventueel in een nieuw topic zich aanmelden :j