Ik ga me ook helaas afmelden. Kan het haar niet aan doen om met haar artrose door het zware mulle zand te rijden/ lopen. Ze is dit jaar matig met lopen en zodra we al meer vragen heeft ze behoorlijk last. Vind de opzet echt ontzettend leuk maar voor haar niet toen.. sorry. Mensen (fotografen) die geïnteresseerd zijn in haar zijn altijd hier welkom maar kan met haar niet naar zware locaties.
Ik neem ook mijn palomino mee, puur omdat Nels niet alleen op de trailer kan. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie ook foto's van hem maken. Zeker omdat er zoveel afmeldingen zijn.
Ik neem ook mijn palomino mee, puur omdat Nels niet alleen op de trailer kan. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie ook foto's van hem maken. Zeker omdat er zoveel afmeldingen zijn.
Hadden we geen reservemodellen meer dan ?
Sappos
Geplaatst: 26-04-13 21:22
Vast wel maar hij gaat sowieso mee
Twijfel nog wel even of ik kom omdat ik in die week de Eper paardenvierdaagse heb. Is een zware week voor ze dan
Nooit bedacht dat Epe dan was Meestal krijgen ze na Epe een dag vrij en weet van de vorige meeting dat ze echt moe waren daarna. Wil ik ze dat aandoen
Elmars_Floor
Geplaatst: 27-04-13 00:24
xliisaa schreef:
Jeetje wat een afmeldingen, jammer vooral omdat alles al heel lang bekend is. Ben benieuwd welke modellen er nog over zijn :p
Ik had al eerder in het topic aangegeven dat de merrie artrose had. Zou het aan kijken maar aangezien de merrie 21 jaar is en haar artrose dit jaar zeer slecht uit de winter kwam laat het mij geen andere keus. Gezondheid gaat voor een meeting Dus dit heeft veder niks te maken met bekendmaking van data.
Veder kan er altijd wat tussen komen wat belangrijker is dan een meeting. Dit geld voor modellen als fotografen. Dus vind het jammer dat er zo opmerking geplaatst word
Ik heb destijds ook afgemeld omdat het nu zowiezo op mijn verjaardag gehouden wordt. Best leuk een meeting maar deze is behoorlijk ver weg voor mij ook nog. Overigens mogen fotografen altijd mn roan en of andere paarden op de foto komen zetten geen probleem.
Ik bedoelde de gehele lijst. Modellen met foto's, fotografen lijst.. of er al meer bekend is met het betalen van de penningen.. etc etc.
Team_Sublime
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-13 17:25
Modellen
modelllen;[/b] 1. Ravvie met Storm ( red roan)KLIK 2. Herfstwind met Ploppy (bay roan Shetlander) KLIKKLIK
3.Bueno met Cookie, NRPS Ruin 10 jaar 1.54m. KLIKKLIK 4. Sappos met Nelson, vosroan hengst van 8 jaar, 94 cm. KLIK 5.11. nessa met velvet (red roan) KLIK
Reserve ..
WolinLotte met Wolin, KWPN merrie (bruin roan) KLIKKLIK
Fotograven xMiinh - http://www.miifotografie.tk 2. Anouska27 3. Fantabulouss (Iris) - *Website* (Alleen als de locatie Soesterduinen wordt) 4. heidiLOVER *klik* en *klik* (Ook alleen als de locatie Soesterduinen wordt) 5. Elmars_floor (Francien) o.v.b. Als model niet mogelijk dan graag als fotograaf. 6. jessietje 7. Ilona 8. Cynn_x Website 9. Valanee *Website* 10 . Equiphoto *Facebook* 11. Hamsterfan
Ik reserveer penningen , degene die al penning hebben moeten even doorgeven. Ik haal ze op bij de manege. Penning is 7.50 p.p en 25 euro borg. Dit word betaald door de modellen. Er is ochtend en middag dus de penningen worden door gegeven om het zo goedkoop mogenlijk te maken.