Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zij slaagt er altijd in om Coby op de best mogelijke manier op de foto te zetten! En mij ook, en das een serieuze gave ze
Doe op die dag vakantiewerk en mama en papa willen op vakantie gaan de eerste week van juli... Als ik dan een dagje verlof zou kunnen krijgen heb ik nog geen vervoer, want Stijn werkt ook dan.
Dan kunnen jullie nog bekijken of dat goed is of niet. Zijn echt wel zeer mooie foto's en ben je zeker dat die op de juiste moment zijn ed. 
) dat ik in de namiddag wel verlof zou kunnen krijgen. Wat er in de praktijk om neerkomt dat ik dan wel pas om half 1 hier op't werk kan vertrekken.
lienbono schreef:Ik denk (ik zeg denk) dat ik in de namiddag wel verlof zou kunnen krijgen. Wat er in de praktijk om neerkomt dat ik dan wel pas om half 1 hier op't werk kan vertrekken.
Als ik alles klaarzet kan ik dan rond 1u - half 2 thuis vertrekken. Dus ik denk dat ik dan te laat ben
Citaat:14u15 – 15u15 Lien en Nathalie (Z)
pauze
15u30-16u30 Laura en Charlotte (Z)
Nuja, niemand is verplicht hé, als het niet lukt voor jullie dan doe ik gewoon de volgende keer mee. Je hoeft je niet verplicht te voelen! Oreade_ schreef:@Titsia: voor mij is dit ook hetzelfde probleem...
Vind je het anders oke ( Laura als jij hier ook met akkoord gaat natuurlijk:)) dat ze ons samen zetten in 1 groep ( mijn niveau is L, en heb gezien dat het bij u ook zo is) dan hebben ze toch 1 vaste groep van ons twee...
LS_ schreef:Mannekes, als ge het zo zegt snap ik er niets van. Maakt dan ne keer de planning op zoals jullie het willen.
Ik vraag hier duusd keer of het oké is, ik stuur die mens eindelijk een planning en nu moet er weer vanalles veranderen.
Lien wisselen met Charlotte en mij is geen probleem.
Voor de rest, doe nekeer een voorstel.
Ik heb echt tijd gestoken in die planning en ik ben nu op verlof, dus als je verandering wil, graag in een concrete planning en doorsturen naar mij aub.
Ik snap je frustratie wel.Oreade_ schreef:Zwieke schreef:Dan zit ik ook maar zielig alleen te wezen
sorry
![]()
Voor mij blijft het gelijk hoor, k wil het enkel maar gemakkelijk maken