Yvettee had aangeboden in een ander topic te informeren naar modellen, heb haar per PB gevraagd dit te doen. Er zijn immers al veel modellen afgevallen..
Ik zou misschien zondag als model kunnen, zit dan met vervoer te kijken
Laurahh
Geplaatst: 17-01-13 17:45
Hmm ik zou dolgraag komen met 1 vd pony's, maar ook ik heb geen vervoer.. Als het dichterbij was kon ik wel een chauffeur vinden, maar het is met trailer ruim 1,5 uur
Indien er meer modellen komen wil ik wel als fotograaf op de reservelijst
Femke_Tweety
Geplaatst: 17-01-13 17:47
Ik had het al gemeld in dit topic, maar naar aanleiding van een pb'tje nog maar een keer.
Ik baal enorm (En fotografen ongetwijfeld ook) maar ik ben er niet met Tweety. Ik heb tijd, vervoer, zin... Maar Tweet loopt pas net een weekje weer zuiver op linksvoor, nadat hij 5 weken niet goed gelopen heeft. We (mijn bijrijdster en ik) hebben er nu net afgelopen week weer 2 x op gezeten, 2 x 25 minuutjes. En dat gaat goed. maar ik wil de boel niet forceren. Ruim een uur in de trailer voor de heenweg, dan een shoot en dan nog weer ruim een uur in de trailer terug is me net te veel risico voor zijn pootje. Was het 2 of 3 weken later geweest, dan was er niets aan de hand. Maar ik vind het risico nu net te groot, en hoewel ik het echt enorm jammer vind, gaat Tweet's pootje toch voor op een fotoshoot.
Was handig geweest als iedereen ook een PB zou hebben gehad met de datum en of je dan kunt? Ik kom nu per toeval even kijken en er blijkt een datum te zijn gekozen. Lijkt me ook niet bevorderlijk voor het aantal mensen dat mee moet
Zondag is voor mij erg lastig.. Zaterdag zou eventueel misschien kunnen mits ik mijn trailer leeg kan krijgen (staat momenteel ergens in gebruik als verhuis-bak)
Klinkt leuk, heb helaas geen vervoer of er moet iemand met een 2-paards trailer vanuit Utrecht gaan Veel succes nog met het zoeken van modellen, is idd erg last minute.
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 17-01-13 18:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik heb in mijn eerdere post al aangegeven dat zo vroeg in de ochtend niet mogelijk is. Tijd zal 11 of 12 uur zijn (afhankelijk van wat iedereen wilt). Maar er zijn nog steeds bijna geen modellen...
Ik kreeg ook een pb, maar had al aangegeven in dit topic dat ik niet mee kan ivm hernia Ik hoop voor de rest dat het wel door kan gaan en wens jullie alvast veel plezier!
xdanieijer
Geplaatst: 17-01-13 22:29
ik kan helaas niet , wij gaan liever niet op pad met dit weer en dat zal denk ik de reden zijn voor vele mensen dat ze niet kunnen als model met hun paard