Daar pas ik dan helaas voor, ik ga met mijn nek troubles niet op een vreemd paard zitten en die van mijzelf mee in een grote groep is geen goed plan meer helaas..
Voor in de winter zou ik ook voor een hapje eten gaan oid. Maar voor wie wil is dat zeker een leuk idee in het voorjaar/zomer Stephanie! Al zou ik ook proberen mijn vertrouwde knollie mee te nemen !
Oh bah boerengolf lijkt me echt helemaal niks High tea vind ik opzich wel leuk maar dat hebben we de vorige keer ook al gedaan dus het zou leuk zijn om nu iets anders te doen. En inderdaad met die buitenrit ga ik ook op mijn eigen paardje als we toch vanuit pck gaan
Als we zn buitenrit doen, ga ik t liefst ook op mn eigen paardje mee :p (ookal is die nog nooit int bos geweest haha!).
In Lommel (Sahara) etc kun je mooi rijden Boerengolf lijkt me ook niet zo leuk en high thee opzich wel, maar dat hebben er al meerder gedaan bij de eerste meeting.
Hm.. wat kunnen we nog doen, ik ga eens goed nadenken of ik een leuke activiteit oid kan bedenken!
Paardrijden pas ik voor, koetsritje (huifkar ofzo) vind ik ok maar paardrijden gaat het om gezondheidsredenen voorlopig niet worden.
High Tea vind ik ook leuk maar hebben we idd al gedaan.
Bowlen was de vorige keer ook geopperd en dat is hem toen ook niet geworden, maar als mensen het nu wel ok vinden, vindt ik bowlen ook prima hoor Leuk zelfs, hahaha, ben er ook echt slecht in.