[Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:54

Jammer dat je er niet meer over na wilt denken rianne!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:01

Citaat:
Moeten even we bedenken wat we willen eten allemaal :)) ?
- Sandwiches (met wat voor beleg?) Lianne
- Rocky Road cake Suzanne
- Cupcakes/muffins
- Wraps met kipfilet of ham/boursin/paprika en sla Chantal
- Bladerdeeghapjes kaas/ham en gehakt Kim
- Chocoladefontein met fruit/marshmallows Suzanne

Destino

Re: [Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 11:02

Zal ik anders de bladerdeeghapjes maken Kim? Dat jij de cupcakes maakt?
Want ik kan geen cupcakes maken :')

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:02

Ik wil dan wel liever bladerdeeghapjes maken O:)

Miss zijn de cupcakes wel wat voor Judith om te maken? Dat vind jij leuk toch?:)

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:04

Ik dacht aan judith *D die is er ook creatief in en heeft nog niet echt iets om te maken O:)

Maar anders is jou idee ook goed

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 11:10

Dat is ook goed! :)

Als Judith niet wil dan kan ik ook eventueel de Rocky Road Cake maken en Suus misschien cupcakes?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:11

Ja is ook nog een optie, en anders maak ik ze, maar ben er ook niet heel goed in hoor, krijg altijd van die misvormde figuurtjes :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 11:12

Ik dacht dat Judith wel fruit mee zou nemen en Suus de chocoladefontein? :)

Haha je eet ze toch op dus dat maakt niet uit joh :*

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:14

Miss is het wel handig als we afspreken, hoeveel we overal van maken, anders hebben we dalijk veel ste veel, want we zijn maar met zijn 5

Ja dat was ook zo toch, maar ik dacht eraan omdat ze het leuk vind creatief bezig te zijn, en fruit snijden is nou niet zo creatief :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 11:18

Ja wie weet wel! :) Juuuuuuuudittthhhh? Vind jij het ook een leuk idee?

Ja goed idee!
Van cupcakes/muffins denk maar 1 p.p.? Of misschien 2?
Zal ik er van de wraps 4 maken, 2 ham en 2 kip? Uit 1 wrap gaan ongeveer 6/7 stukjes :)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 11:39

Zo, ik heb dit topic ook weer gevonden. Op een of andere manier raak ik hem steeds kwijt!

Jammer om te lezen dat rianne niet meer komt -O- . Snap beide kanten heel goed. Ben geheel onpartijdig in dit geval. Ik begrijp rianne d'r overwegingen qua vervoer heel goed, maar snap chantal en kim ook goed.

Internet is wat dat betreft ook moeilijker, want je ziet niet hoe iemand erbij kijkt en zich erbij voelt.
Dus iets wat iemand schrijft, kan op de ontvanger heel anders overkomen.

Ik wil wel proberen cupcakes te maken. heb het ook pas 1x gedaan, dus als het niet lukt neem ik wel iets anders mee.. Een (gekochte) cake misschien. Of het beloofde fruit.

Maar zonder op iemands tenen te trappen, ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik kom :o :o ...niet boos worden please....
Zei vorige keer wel zo stoer dat ik het wil proberen om te komen & wil dat zeker nog wel proberen, ik vind dat ik dat moet proberen!
Maarja, vinden en doen zijn 2 hele verschillende dingen........

(ik probeer uit alle macht die stoerheid vast te houden van de afgelopen tijd, maar weet niet of het mij daadwerkelijk gaat lukken).
Ik weet dat ik hierbij een beetje een onzekere factor ben, of ik nou wel of niet kom... :x ..
Ik kan er nu gewoon nog erg weinig over zeggen, het is pas over een aantal weken.
Ik wil heel graag komen (geloof mij) en ik weet dat ik daarvoor grenzen moet gaan overschrijden. Nu is de vraag of mij dat daadwerkelijk gaat lukken of niet. En die vraag kan ik nu gewoon nog niet beantwoorden.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 11:47

Judith, dat is ook zeker zo, denk ook wel dat de dingen die wij schrijven verkeerd opgevat werden..

Neem je sowieso het fruit mee Judith?
Want als jij besluit dat niet te doen, dan moet iemand anders het regelen! :+

Als Judith ook besluit om niet te komen, laten we het dan wel doorgaan met zijn 4en?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:08

Ik denk dat we dan beter iets anders kunnen doen met zijn 4..

Vind het wel erg jammer, heb special vrijgevraagd ervoor

Ik vind trouwens niet dat Chantal en ik een kant zijn... Dat wij tegen rianne zijn... We proberen alleen te helpen

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:09

Het is trouwens al over 3 weken, die zijn zo om :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 13:19

Wat zou je dan willen doen Kim?

Ik vind het ook jammer dat er nu al 1 definitief afhaakt en 1 twijfelt..

Judith als we iets anders gaan doen ga je dan wel mee?

Edit; op verzoek van Rianne, haal ik bovenstaande tekst maar weg, want zij vindt dat ik dingen niet goed formuleer.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:43

Ik weet het niet zo snel..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:44

Destino schreef:
Wat zou je dan willen doen Kim?

Ik vind het ook jammer dat er nu al 1 definitief afhaakt en 1 twijfelt..

Judith als we iets anders gaan doen ga je dan wel mee?

Edit; op verzoek van Rianne, haal ik bovenstaande tekst maar weg, want zij vindt dat ik dingen niet goed formuleer.

Ben je me nu aan het uitdagen? Ik geloof niet dat ik ook maar ergens om verzocht heb...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 13:46

Het is ook niet snel goed he >;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 14:18

Heb nog even contact gehad met Kim en ik denk dat een high tea geen echte optie meer is als we maar met 4 zijn (in het geval dat Judith niet mee gaat). Als Judith wel komt zijn we met 5 :) .
Misschien dat we iets anders kunnen gaan doen?

Bioscoop? Film kijken bij een van ons thuis? Uit eten?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 14:54

Vervelend om te lezen zo, denk dat dingen via internet soms moeilijk te interpreteren zijn... Rianne, de keus is aan jou en ik denk dat iedereen het respecteert als jij ervoor kiest om niet te komen omdat je het geld goed kan gebruiken/niet met het OV wilt. :) Hoop dat je er nog over na wilt denken, want we zijn een hecht groepje en het zou jammer zijn als dat door een -naar mijn mening- misverstand iemand minder zou hebben....

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:05

Lianne, ik had zelf nog geen keuze gemaakt maar omdat er vroegtijdig conclusies worden getrokken voel ik me eigenlijk niet eens echt welkom meer. Met Kim heb ik dat inmiddels wel uitgepraat.. Maar van Chantal krijg ik de indruk dat meerdere mensen het vervelend van me vinden. Op die manier heb ik er niet heel veel zin meer in. Ik vind het ook ontzettend jammer, dit hele misverstand. Maar ik denk niet dat we er uit gaan komen, hoe graag ik dat ook zou willen..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:16

Zoals ik het lees en interpreteer waren die conclusies ook getrokken om jou te helpen bij de beslissing... Volgens mij was het van niemand de bedoeling om je onwelkom te laten voelen. Kunnen we het niet even laten bezinken, dan kun jij er even over nadenken wat je nou wilt en als je het nou bijv. op een afgesproken datum laat weten? Dan heeft de rest zekerheid en jij ook. :) En dat is niet bedoelt om jou onder druk te zetten, maar gewoon de duidelijkheid van iedereen... Net zoals het misverstand ontstaan is eigenlijk.. bedoeld om jou te helpen, maar jij voelt daar druk van... (en dan laat ik er bewust buiten wiens 'schuld' dat is, want dingen worden gewoon anders geïnterpreteerd via internet...)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:23

Een conclusie trekken dat ik niet meer kom, is mij niet helpen.. Ik zei constant dat ik nog nadacht, dat ik twijfelde. Ik had zelf nog niets besloten, ik moest alleen nog bedenken wat voor mij de beste manier was. Een datum waarop ik het zou aangeven zou heel goed zijn geweest inderdaad. Ik vind het ook niet meer dan logisch dat jullie willen weten waar jullie aan toe zijn :) Is ook belangrijk, juist ivm hapjes etc. Daarom wilde ik jullie ook betrekken in mijn twijfels maar dat kwam blijkbaar totaal verkeerd over. Dat vind ik jammer..
Inmiddels heb ik wel besloten om definitief niet te komen. Niets ten nadele van jullie en ik wil Chantal ook niet zwart maken. Maar nu ik weet hoe zij over me denkt en een totaal vertekend beeld heeft over wie ik ben, kom ik liever niet. Sorry. Ik hoop iig dat jullie een hele gezellige dag gaan hebben samen :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 15:35

Sorry hoor maar op die laatste 2 zinnen wil ik dan nog even reageren, maar dat geldt voor mijn kant precies hetzelfde. Rianne heeft mij een aantal pb's gestuurd waarin ze schrijft hoe zij mij ziet en dat is dan een wederzijds verknipt beeld.
Ik denk ook echt dat het goed is als Rianne ophoudt met zichzelf hier in het topic te verdedigen. We weten de punten nu inmiddels. Laat alles even rusten..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:50

Meisjes wat gaan we nou doen met de meeting?

Judith weet je al of je het aandurft, het is al over 2 weken, en anders kunnen wij wat anders verzinnen dan high tea