waarom? tiet is vet. hoe meer tiet.. hoe meer vet. en vrouwen maar trots zijn op hun e of f cup met vet. lol die bodybuilder vrouwen hebben geen tiet.. het vet is er af getraind en is dan spier
Detroit
Geplaatst: 19-08-12 23:18
NeverGiveUp schreef:
liekec schreef:
Waar denk je dat je tieten nu uit bestaan dan, ook vet toch?
Weefsel
En vet ook natuurlijk. Maar je snapt wat ik bedoel.
Jongens dit topic ging over de meeting toch? Ja is goed hoor kim. Ritje?
Anne_mieke88
Geplaatst: 20-08-12 08:23
Goedemorgen,
heb slecht nieuws...vroeg net aan collega of ik eerder weg kon en hij de telfoon voor mij kon aannemenen...maar dat kon niet...hij is om 3 uur weg... kak...
dus nu kan ik pas rond 7.15-7.30 bij Lieke zijn...dat is beetje laat ofniet?
Maakt mij niet veel uit. Misschien ga ik wel helemaal niet mee, maar dat horen jullie op tijd. En misschien kun je later komen Antje? Als je het met detomtom kan vinden!
ik weet niet hoe het zit met julie met vervoer enz en de paarden maar een rit in de treek is voor mij wel te doen. ik weet niet of het bij julie uiikomt?
Anne_mieke88
Geplaatst: 20-08-12 09:51
Ik vind half 8 beetje laat worden...normaal gesproken is half 7 geen probleem...maar kan nu geen uur eerder weg...en moet ook eelkje verzorgen die kan ik niet aan haar lot overlaten beter ander keertje
vind het wel erg jammer want ik wilde echt heeeel graag...maar zo laat word voor mij minder aantrekkelijk...moet ook er helemaal nog heen...
kimberley
Geplaatst: 20-08-12 09:52
Treek moet je toch ook een penning voor hebben? Of kan je daar ook een penning huren? Soesterduinen is 7,50 toch voor penning? Dat is wel te doen
TurboTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 09:53
Ja en t kost je rechtstreeks al meer dan een half uur namelijk.
Treek is penning. 9 euro voor een dag dacht ik?
Soestduinen is 7.50 of 9 euro plus 25 borg via eldorado
Larissa. Soestduinen korte duinen ligt tussen amersfoort en soest en de lange duinen liggen iwts verder. Tussen soest en dendolder ongeveer
LastDream
Geplaatst: 20-08-12 10:02
Snackie schreef:
Van eldorado.
Larissa. Soestduinen korte duinen ligt tussen amersfoort en soest en de lange duinen liggen iwts verder. Tussen soest en dendolder ongeveer
ok het is dus wel een stukje rijden en de penning is per persoon toch?
kimberley
Geplaatst: 20-08-12 10:03
Oh zo
Ik zeg soesterduinen of putten, putten heb je een heel leuk bos en dan kan je onderweg stoppen bij een restaurantje waar je de paarden in een wei kan neerzetten, heb je ook geen penning nodig. Maar dat is wel wat verder dus ik denk soesterduinen het makkelijkst
TurboTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:04
Jep. Vanuit woudenberg is het 30min met de auto.
En putten ga ik a.s. Vrijdag eens voorproeven. Ben benieuwd!
LastDream
Geplaatst: 20-08-12 10:05
grappig dat restaurantje in putten:) leuk bedacht
ik denk wel dat je gelijk hebt. soesterduinen is wel het makkelijkst voor ons allemaal. de meeste wonen er toch vlakbij ?
Ik weet niet of ik Lib dan mee kan nemen... dus dat word voor mij dan helaas paardje huren.. anders doen we putten en dan kunnrn mensen die geen paardje hebben bij van Bijnen huren, want daar hoeft geen begeleiding mee. Idee?