mhm denk dat ik dat er dan maar even extreem op doe ik zou bijna nog van die neplenzen kopen erbij met zo'n hele felle kleur ofzo maar dan gaan mn oogjes kapot dus doe ik maar niet
Zucht nog niet aan planning toe gekomen maar strandritje met pony was ook wel erg lekker . Vanavond ga ik het echt doen! Heb van niemand gehoord dat ze alleen 's middags of 's ochtends kunnen dus dat scheelt .
Het valt best mee hoor, denk dat ik alleen de eeste groep inplan en dan loopt alles wel vanaf en kunnen fotografen zelf modellen uitzoeken. Denk dat dat het beste werkt.
Welke modellen willen daar hun haar/make-up laten doen?, doe ik die in de tweede groep...
Ik wil ook wel mijn haar laten doen hahah, dat kan ik zelf nooit
SimoneDV
Geplaatst: 06-07-12 11:49
Ik weet niet zo goed wat ik met mn haar zou willen laten doen dan heb best wel lang haar met beetje slag, meestal heb ik het toch wel gewoon los eigenlijk
Zet ik jou wel in de eerste groep . Kan je na de eerste foto's even kijken of je haar nog gedaan moet worden .
LynnDenise
Geplaatst: 06-07-12 11:54
Ik zal eens op zoek gaan naar opsteekmodellen, krullen gaat m helaas niet worden, of iemand met een verlengsnoer meenemen en bij zn huis er al insteken
Edit; oh wacht we hadden ook modellen met krullen he?