don110 schreef:Snackie schreef:Ja, kim, maar dan neem jij soraya mee neem ik aanof hebben jullie een 2 paards trailer (A)
Of soms een 3 paards trailer?
Nee, wel een dak?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snackie schreef:Jessie, waarom kan dat niet.. omdat hij te heftig is? we kunnen met de tijd wel eens samen gaan, en anders oefenen op de duinen
En kimberley, heeft hij dan ook een auto die 2 paarden mag trekken dan?
Denise, dat zou ik er ook niet voor over hebben idd!
RivaldoX schreef:Buitenrit durf ik niet met rivaldo... Hij kan nogal heftig worden en dan vindt ik dat niet eens zo erg maar vindt het erg eng dat hij gaat kreupelen daardoor, nogal veel gemieter mee gehad laatste tijd. Zodra hij meer doet dan hij aankan gaat het niet goed, waag het er daarom maar niet op omdat Ik anders weer een half jaar aant kloten ben voor hij goed is. Dat heb ik er niet voorover!
don110 schreef:NeverGiveUp schreef:Het voelt best poedersuiker dat ik niet met mijn eigen paard kan..
Waarom niet?
Ik overigens ook niet hoor
Goldwynn schreef:Denk dat het met Soraya nog moet lukken. Tenminste, het laatste ritje dat ik met haar gemaakt was vorige zomer en dik 3 uur, met stukken crossen.. Maar jij weet hoe ze nu is en inderdaad ook wat het beste voor haar is.
Maar ik rol m'n bedje in