hey welk adres wil je hebben ik wil het graag morgen avond definitiefe lijst hebben ivm ik dan weet wat er gehaald moet worden en we dan een vast bedrag per persoon kunnen af spreken
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 13-06-12 20:36
Dat zal ik even doorgeven aan Yordi. Ik zou graag het adres willen hebben waar we gaan bbq'en. Ik rij als het goed is namelijk mee met Dreamy.
Hey mijn gourmetstel is dacht voor 4 of 6 heeft niemand een gourmet stel anders moet ik er eentje gaan lenen bij me opa en oma is het erg als me vriend ook mee eet die komt dan terugt van vakantie en lust wel een happy mee
dan word dit het definitife lijstje tog ik zal mijn opa en oma ff belen voor andere courmetstel dan heb ik er twee zijn hier nog vegas bij dan kan ik daar rekening mee houden met de boodschapen halen en wat willen jullie drinken en wat spreken we af kwa prijs hoeveel per persoon
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
ja doe maar oef ik er niet speciaal voor om te rijden zondag oke zal ook wel zorgen voor vis en zo en stokbrood komt hellemaal goed wat drinken jullie allemaal wat dachten jullie van 10 euro pp
We zijn met 7, denk dat je met €5 of €7.50 wel goed zit hoor. Zo te horen zijn we geen mega grote eters. Stokbrood en dingen zoals komkommer en tomaatjes kosten bijna niets. En wat vis en wat vlees denk ik ook niet. Denk dat ik zelf iets van 2, hoogstens 3 glazen sap/sinas drink. En ik lust vis én vlees.